Αλλού προχωρούν τα έργα με κάθε δυνατή μέθοδο  

Είτε με τη μέθοδο «μελέτη - κατασκευή», είτε με τη μέθοδο ΣΔΙΤ νέα μεγάλα οδικά έργα σε διάφορα σημεία της Ελλάδας σιγά – σιγά δρομολογούνται και μπαίνουν σε φάση υλοποίησης. Εκτός φυσικά από την Αιτωλοακαρνανία…

Αλλού προχωρούν τα έργα με κάθε δυνατή μέθοδο  

Είτε με τη μέθοδο «μελέτη - κατασκευή», είτε με τη μέθοδο ΣΔΙΤ νέα μεγάλα οδικά έργα σε διάφορα σημεία της Ελλάδας σιγά – σιγά δρομολογούνται και μπαίνουν σε φάση υλοποίησης. Εκτός φυσικά από την Αιτωλοακαρνανία…

Την προηγούμενη εβδομάδα η στήλη αναφέρθηκε ότι αυτή την εποχή γίνονται ήδη οι πρόδρομες εργασίες για να αναπτυχθούν τα εργοτάξια στο δρόμο Μπράλος – Άμφισσα. Τώρα βλέπουμε ότι εξελίσσεται ο διαγωνισμός για το μεγάλο οδικό έργο που θα γίνει μέσω ΣΔΙΤ στη Βόρεια Ελλάδα, το δρόμο Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, προϋπολογισμού 444 εκατ. ευρώ. Καλώς εχόντων των πραγμάτων σε λίγους μήνες μάλλον θα ξεκινήσουν και εκεί οι πρώτες εργασίες.

Την ίδια ώρα η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό ή ο δρόμος Αγρίνιο – Καρπενήσι παραμένουν στις καλένδες… Αλλά ας μην παραπονιόμαστε… Το άλλο μήνα θα λειτουργήσει πλήρως μετά από 13 χρόνια εργασιών ο πρώτος κάθετος άξονας της Ιόνιας Οδού, το Άκτιο – Αμβρακία.

"Εφημερίδα Συνείδηση"

Το νέο χρυσάφι είναι το ελαιόλαδο…