ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ - Ειδήσεις, ΝέαΑιτωλοακαρνανιαΑγρινιοΔεν βλέπουν «άσπρη» μέρα οι έμποροι του Αγρινίου – «Ξέφτισε» η Black Friday (εικόνες)

Δεν βλέπουν «άσπρη» μέρα οι έμποροι του Αγρινίου – «Ξέφτισε» η Black Friday (εικόνες)

Δεν βλέπουν «άσπρη» μέρα οι έμποροι του Αγρινίου – «Ξέφτισε» η Black Friday (εικόνες)

Δεν βλέπουν «άσπρη» μέρα οι έμποροι του Αγρινίου όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”, η οποία τονίζει πως «ξέφτισε» η Black Friday και έγινε πλέον Black Week και παρά την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν γεμίζει τα ταμεία των εμπορικών καταστημάτων.

Αναλυτικά το δημοσίευμα: 

Η black Friday πλέον έχει μετατραπεί σε εβδομαδιαίος θεσμός με τα καταστήματα να προχωρούν σε προσφορές. Φέτος, παρά την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων, το ενδιαφέρον που υπάρχει από τους καταναλωτές σε επίπεδο έρευνας αγοράς είναι μεγάλο, στην πράξη όμως τα εμπορικά καταστήματα δεν είδαν αυτό το ενδιαφέρον να μεταφράζεται στο ταμείο τους, λόγω της ακρίβειας που πλήττει τους καταναλωτές και τους αναγκάζει να είναι «μαζεμένοι» στις αγορές τους.

Το αμερικάνικο έθιμο που τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί σε εμπορικό θεσμό στην Ελλάδα έλαβε από την αρχή της εβδομάδας «σάρκα και οστά» και σήμερα Παρασκευή οι έμποροι του Αγρινίου αναμένουν όποια κορύφωση σημειωθεί, αν και πάντα ανήμερα την black Friday καταγράφεται κινητικότητα.

Σε κάθε περίπτωση όμως  δεν υπάρχει η κίνηση όπως τα πρώτα χρόνια την «εφαρμογής» του θεσμού. Τα τελευταία χρόνια η black Friday ατόνησε, καθώς όλες τις προηγούμενες ημέρες οι επιχειρήσεις είχαν βάλει προσφορές στο πλαίσιο της συγκεκριμένης μέρας.

Από τότε που η black Friday έκανε «ποδαρικό» στην Ελλάδα οι καταναλωτές  εκμεταλλεύονταν την ημέρα για να προμηθευτούν προϊόντα τεχνολογίας (φορητούς υπολογιστές – κινητά κλπ), ηλεκτρικές συσκευές (από ηλεκτρικές σκούπες και τηλεοράσεις μέχρι ψυγεία και πλυντήρια), ενώ υπήρχαν και άτομα, σε μικρότερο βαθμό, που επέλεγαν την ημέρα αυτή για να ενισχύσουν την γκαρνταρόμπα τους. Ακριβώς αυτό φαίνεται να συμβαίνει και φέτος στο βαθμό φυσικά που εντοπίζεται και προσδιορίζεται από τους επαγγελματίες του Αγρινίου.

Ο Γιώργος Μαρκής υπεύθυνος υπεύθυνος πολυκαταστήματος τόνισε:

Ο Γιώργος Μαρκής

«η ιδιαιτερότητα της φετινής χρονιάς είναι ότι η black Friday έχει ξεκινήσει εδώ και δύο εβδομάδες. Τις πρώτες ημέρες η επισκεψιμότητα ήταν αυξημένη και ο κόσμος έδειξε να στηρίζει και να αγαπάει την ενέργεια αυτή. Περνώντας οι ημέρες είδαμε η κίνηση να είναι σταθερή και όχι αυξανόμενη, περιμένουμε όμως κορύφωση της κίνησης των καταναλωτών το απόγευμα της Πέμπτης και ανήμερα την Παρασκευή. Το «άπλωμα» του χρόνου της black Friday έδωσε στον κόσμο τη δυνατότητα να ερευνήσει και να έχει στη διάθεσή του αρκετές ημέρες για να ψωνίσει. Είμαστε ευχαριστημένοι, καθώς την «τιμητική» τους έχουν τα προϊόντα τεχνολογίας όπως κινητά, notebooks και τηλεοράσεις. Σημαντικό είναι πως πλέον ο κόσμος έρχεται ενημερωμένος και συνειδητοποιημένος για το τι θέλει και τι προσφορές θα βρει, καθώς ξέρει από νωρίτερα τις τιμές, ενώ κανείς πλέον δεν μπορεί να τον κοροϊδέψει. Φέτος είναι καλύτερα τα πράγματα σε σχέση με πέρυσι, καθώς πέρυσι υπήρχαν και αρκετοί περιορισμοί λόγω covid».

Ο Θανάσης Τσούνης υπεύθυνος καταστήματος γυναικείων ρούχων ανέφερε:

Ο Θανάσης Τσούνης

«πλέον ο θεσμός έχει γίνει εβδομαδιαίος και δεν είναι μόνο η Παρασκευή. Φαίνεται όμως πως έχει «ξεφουσκώσει» γενικότερα ο θεσμός σε σύγκριση με το παρελθόν, πριν δύο με τρία χρόνια δηλαδή. Όποιος θέλει να ψωνίσει κάτι, θα το  ψωνίσει είτε και πριν από την black Friday – black Week, είτε και μετά. Εκτιμώ πως και ανήμερα την black Friday δεν θα είναι έντονο το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν θεωρώ πως συνδέεται με την black Friday, αλλά πιστεύω πως λανθασμένα όλοι είχαν συνδυάσει στο μυαλό τους πως ο Νοέμβριος ήταν μήνας εκπτώσεων. Επίσης, θεωρώ πως δεν ωφέλησε η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων την black Friday. Το ενδιαφέρον των καταναλωτών αυτή την περίοδο ήταν πάντα για ηλεκτρικές συσκευές και προϊόντα τεχνολογίας και όχι για ρούχα και παπούτσια και αυτή ήταν και η ουσιώδεις διαφορά μεταξύ ενδιάμεσων εκπτώσεων και black Friday».

Ο Θεοδόσης Γιαννακάς υπεύθυνος καταστήματος ανδρικών ρούχων σημείωσε:

Ο Θεοδώσης Γιαννακάς

«θεωρώ πως η black Friday είναι κυρίως ένα τρικ των μεγάλων εταιρειών ρούχων, δεν θέλω να σχολιάσω κάτι για τα ηλεκτρικά είδη και τα συναφή είδη. Δεν θεωρώ πως έγινε κάτι ιδιαίτερο τις ημέρες των προσφορών της black week. Η δουλειά όλες τις ημέρες ήταν πεσμένη, δεν ωφέλησε τα καταστήματα η black Friday, δεν είδαμε στην πόλη κάποια διαφορά εξαιτίας της ημέρας ή των ημερών αυτών. Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις καλώς και καταργήθηκαν, διότι δεν γίνεται να κινούμαστε 6 μήνες τον χρόνο με εκπτώσεις, ενώ παράλληλα αντιλαμβανόμαστε πως δεν έχει όφελος η black Friday από την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων».

Ο Χαράλαμπος Γιαννόπουλος υπεύθυνος καταστήματος με ανδρικά και γυναικεία ρούχα δήλωσε:

Ο Χαράλαμπος Γιαννόπουλος

«διαπίστωσα πως στο πλαίσιο της black Week το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο, τουλάχιστον ως προς την έρευνα αγοράς. Ο κόσμος φέτος κινείται διαφορετικά και έρχεται στα καταστήματά μας ενημερωμένος και συνειδητοποιημένος για το τι θέλει, ενώ ήδη έχει κάνει έρευνα για τις τιμές και την επαναλαμβάνει την έρευνα αυτή στο πλαίσιο της black week ώστε να ξέρει τι ψωνίζει, πόσο το αγοράζει και πόσο είναι το όφελός του. Δεν υπήρξαν φέτος οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια σχετική κινητικότητα κατά τις απογευματινές ώρες στο πλαίσιο της black week. Αυτό είναι θετικό και λογικό, διότι δημιουργήθηκαν ανάγκες στους καταναλωτές, υπάρχει σταθερή τιμή και βοηθάει τόσο τους καταναλωτές, όσο και τους εμπόρους της πόλης. Τα πράγματα και οι τιμές είναι ξεκάθαρες και η τιμή του προϊόντος «πέφτει» μόνο μια φορά, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να ξέρει τι ακριβώς γίνεται, να μην μπερδεύεται και να αποδίδει καλύτερα, όπως να αποδίδει καλύτερα και το προϊόν. Ο καταναλωτής ξέρει τι αγοράζει και σε τι τιμή, όπως ξέρει και τι τιμή είχε και το προηγούμενο διάστημα και γνωρίζει ξεκάθαρα πως η τοπική αγορά δεν τον κοροϊδεύει».

Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”

Αγανάκτηση στους παραγωγούς του Αγρινίου – Βουλιάζουν οι τιμές

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ