ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΕυσυνείδηταΓια το «αυθαίρετο» στο Κρυονέρι – Γ. Βαρεμένος : Άδοξο τέλος στην ιστορία του σιδηροδρόμου

Για το «αυθαίρετο» στο Κρυονέρι – Γ. Βαρεμένος : Άδοξο τέλος στην ιστορία του σιδηροδρόμου

Για το «αυθαίρετο» στο Κρυονέρι – Γ. Βαρεμένος : Άδοξο τέλος στην ιστορία του σιδηροδρόμου

Για το «αυθαίρετο» στο Κρυονέρι – Γ. Βαρεμένος : Άδοξο τέλος στην ιστορία του σιδηροδρόμου

Αίσθηση προκάλεσε το γκρέμισμα «μίας αυθαίρετης κατασκευής» στο Κρυονέρι.

Η δημοτική αρχή Ναυπακτίας κατεδάφισε μέρος της ιστορικής προβλήτας του Κρυονερίου, έργου του 19ου αιώνα, που αποτελούσε τα θεμέλια πάνω στα οποία στεγαζόταν το ιστορικό κτίριο που εξυπηρετούσε τη σύνδεση Πάτρα – Κρυονέρι – Αγρίνιο.

Στην περιοχή από κατοίκους και φορείς καταγράφτηκαν αντιδράσεις στην απόφαση αυτή.

Την εξέλιξη αυτή σχολιάζει και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένος κάνοντας λόγο για άδοξο τέλος του σιδηροδρόμου στην Αιτωλοακαρνανία. «Μέσα σε μια νύχτα, γκρεμίσθηκε ως αυθαίρετο ένα κτίριο-νεώτερο μνημείο» σημειώνει μεταξύ άλλων.

Αναλυτικά η δήλωσή του :

Το γκρέμισμα από την δημοτική αρχή Ναυπακτίας μέρους της ιστορικής προβλήτας στο Κρυονέρι, όπου στεγαζόταν το κτίριο που εξυπηρετούσε την σύνδεση Πάτρα-Κρυονέρι-Αγρίνιο, ήρθε να επισφραγίσει την μαύρη μοίρα του σιδηροδρόμου στην Αιτωλοακαρνανία.

Μέσα σε μια νύχτα, γκρεμίσθηκε ως αυθαίρετο ένα κτίριο-νεώτερο μνημείο, από την εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη, που θύμιζε την εκατονταετή ιστορία της σιδηροδρομικής αυτής σύνδεσης, από το 1870έως το 1970, όταν σφύριξε για τελευταία φορά το τραίνο αναχωρώντας από το Αγρίνιο.

Επί υπουργίας του κ. Βερελή είχε πραγματοποιηθεί ένα έργο εκσυγχρονισμού της γραμμής, που στοίχισε 15 εκατ. ευρώ. Έκτοτε, η “ανακαινισμένη” γραμμή ρημάζει και κοντεύει να καταλήξει παλιοσίδερα, χωρίς να μου δοθεί κάποια εξήγηση κατά την συζήτηση δύο ερωτήσεων που κατέθεσα στην Βουλή.

Πάντως φροντίσαμε, και καλώς, να δώσουμε το όνομα “Χαρίλαος Τρικούπης” στην γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, αλλά δεν προβλέφθηκε ποτέ η δυνατότητα δημιουργίας, οψέποτε στο μέλλον, σιδηροδρομικής γραμμής που να διασχίζει την γέφυρα στην περίπτωση που ένας άλλος “αυθαίρετος” πρωθυπουργός Χαρίλαος Τρικούπης θα ήθελε να υλοποιήσει το απαραίτητο αυτό έργο.

Κατά τα άλλα, θέλουμε επενδύσεις, χωρίς να εξασφαλίσουμε απαραίτητα έργα υποδομής, όπως ο σιδηρόδρομος. Όσο για την γραμμή Αγρίνιο- Κρυονέρι, είναι σαν κάποιος να βάλθηκε να εξαλείψει με κάθε κόστος τα ιστορικά της ίχνη.

Εφημερίδα “Συνείδηση” 

«Δήμος για τα Παιδιά μας»: Συζήτηση για τη διαχείριση των  απορριμμάτων

 

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr