ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΕλλαδαΘάνατος 44χρονης μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca – «Το περιστατικό δεν συνδέεται με θρομβώσεις»

Θάνατος 44χρονης μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca – «Το περιστατικό δεν συνδέεται με θρομβώσεις»

Θάνατος 44χρονης μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca – «Το περιστατικό δεν συνδέεται με θρομβώσεις»

«Η μελέτη του περιστατικού θα είναι σχολαστική», τόνισε η Μαρία Θεοδωρίδου

Aνησυχία έχει προκαλέσει το περιστατικό με τον θάνατο μίας 44χρονης γυναίκας από τη Χαλάστρα Θεσσαλονίκης, λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό της με το AstraZeneca.

Η μητέρα των δύο παιδιών έκανε το εμβόλιο στις 11 το πρωί της Δευτέρας του Πάσχα και έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της Τρίτης.

Για το περιστατικό ρωτήθηκε η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρία Θεοδωρίδου, στην σημερινή (5/5) ενημέρωση για τον κορονοϊό.

Η κα. Θεοδωρίδου είπε: «Υπήρχε χρονική συσχέτιση με τον εμβολιασμό. Το γεγονός πως ο θάνατος ήρθε μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό της γυναίκας υπάρχει λεπτομερής έλεγχος.

Στα αίτια του θανάτου, έχει γίνει νεκροτομή και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο θάνατος δεν συνδέεται με θρομβώσεις.

Μάλιστα, φαίνεται ότι υπήρξε και ένα έμφραγμα. Αυτά είναι τα στοιχεία που γνωρίζουμε μέχρι τώρα και η μελέτη θα είναι σχολαστική».

newsbest.gr

foto newsbest.gr

Αρχές Ιουλίου εμβόλια για όλους τους ενήλικες – 100.000 εμβολιασμοί σε ένα 24ωρο

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr