Θα γίνει στροφή στον σιδηρόδρομο, αλλά η Αιτωλοακαρνανία θα είναι εκτός!

Θα γίνει στροφή στον σιδηρόδρομο, αλλά η Αιτωλοακαρνανία θα είναι εκτός!
Θα γίνει στροφή στον σιδηρόδρομο, αλλά η Αιτωλοακαρνανία θα είναι εκτός! Ενώ το Αγρίνιο και η Αιτωλοακαρνανία αγωνίζονται να μπουν στον οδικό χάρτη και να συνδεθεί το πρώτο με την Ιόνια Οδό (ναι, ακόμη τώρα!) ή να υπάρξει ένας δρόμος προς την Ανατολική χώρα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που προαναγγέλλουν στροφή προς τον σιδηρόδρομο,η οποία θα περιλαμβάνει τους μεγαλοεργολάβους που σήμερα ασχολούνται με δρόμους αλλά πιθανώς και τους πιο εχθρικούς προς την κυβέρνηση, εφοπλιστές που είναι και καναλάρχες.

Στη συγκέντρωση που έγινε στο Αγρίνιο για το δυστύχημα στα Τέμπη, ακούστηκε μια μεγάλη αλήθεια: "είχαν αφήσει επίτηδες τον σιδηρόδρομο να υποβαθμίζεται".

Μεγάλη κουβέντα που όμως δεν εξηγεί πλήρως πως ο σιδηρόδρομος παίρνει δουλειά από εκείνους που μεταφέρουν πετρελαιοειδή και προϊόντα μέσω των λιμανιών και θεωρούν τον σιδηρόδρομο ανταγωνιστή.

Μερικοί, δε, από αυτούς δεν θέλουν καθόλου να υπάρξει δικαιοσύνη στο δράμα των Τεμπών αλλά θέλουν να διαιωνίζεται το ζήτημα με συνεχείς αναβολές ώστε να μην υπάρξει επανεκκίνηση.

Την ίδια ώρα, βάζουν στο μυαλό κάποιων ιδέες όπως "τα πλούτη τους, το αίμα μας", χωρίς να λένε ότι δεν υπάρχουν πλούτη, οι σιδηρόδρομοι είναι κρατικοί, με προσωπικό χωρίς αξιολόγηση και με το επιβατικό έργο δωρεά από την προηγούμενη κυβέρνηση για μερικά εκατομμύρια (με επιδότηση μάλιστα!), μόνο και μόνο για να μην μπαίνει το κράτος 850 εκ. ευρώ τον χρόνο "μέσα"!

Όπως και να έχει όμως, ήδη γίνεται λόγος για την επόμενη μέρα με αναφορές στον Τύπο όπως "δεδομένη η στροφή από τα οδικά στα σιδηροδρομικά έργα υποδομών στην Ελλάδα"!

Κείμενα σε εξειδικευμένα σάιτ μιλούν για "το τέλος της παντοκρατορίας των μεγάλων οδικών έργων φαίνεται πως είναι μια πραγματικότητα στη χώρα μας".

Οι πληροφορίες συντείνουν στο ότι μετά από σχεδόν 40 χρόνια μεγάλων οδικών έργων τα πολύ μεγάλα έργα για αυτοκινητόδρομους φαίνεται ότι κλείνουν με τον ΒΟΑΚ και κάποιες προσθήκες σε υφιστάμενους άξονες.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο για ένα μεγάλο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο και ο Επίτροπος Μεταφορών, Απόστολος Τζιτζικώστας θα είναι ο ενορχηστρωτής αυτής της προσπάθειας.

Σχεδιάζονται τα "night trains" και η Ελλάδα είναι πεδίο δόξης λαμπρό ακριβώς, επειδή κάποιοι που τους πήρε τώρα ο πόνος για τα θύματα στα Τέμπη τόσα χρόνια δεν άφηναν να γίνει σιδηρόδρομος!

Ας μην ανησυχούν όμως οι γνωστοί- άγνωστοι εδώ δυτικά. Η Αιτωλοακαρνανία φρόντισε να μην έχει καν δίκτυο! Άντε το πολύ-πολύ να μπει στον "χάρτη" η Πάτρα και τέλος!

Εφημερίδα "Συνείδηση"

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Αγρίνιο: Φεύγει ο κόσμος, κυκλοφορούν τα αδέσποτα, έτσι για να υπάρχει κίνηση...

Το φαινόμενο με τα αδέσποτα στο Αγρίνιο ούτε καινούργιο είναι αλλά ούτε και έχει βρει μόνιμη λύση μέχρι σήμερα

Θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα του Αγρινίου και της Αιτωλοακαρνανίας;