Τέμπη: Το ηχητικό ντοκουμέντο που αποκαλύπτει τη συνομιλία σταθμάρχη – μηχανοδηγού λίγο πριν τη φονική σύγκρουση

Στο «φως» έφερε το MEGA τη συνομιλία που όπως φαίνεται καθόρισε τη μοίρα δεκάδων ανθρώπων, καθώς αποκαλύπτει τα όσα ειπώθηκαν μεταξύ του σταθμάρχη Λάρισας και του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας, λίγα λεπτά πριν την φονική σύγκρουση στα Τέμπη, που μετρά μέχρι στιγμής τουλάχιστον 40 νεκρούς.

photo1677673486-2-2-1024x768

Στο «φως» έφερε το MEGA τη συνομιλία που όπως φαίνεται καθόρισε τη μοίρα δεκάδων ανθρώπων, καθώς αποκαλύπτει τα όσα ειπώθηκαν μεταξύ του σταθμάρχη Λάρισας και του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας, λίγα λεπτά πριν την φονική σύγκρουση στα Τέμπη, που μετρά μέχρι στιγμής τουλάχιστον 40 νεκρούς.

Όπως προκύπτει από τη συνομιλία ο σταθμάρχης δίνει έγκριση στην επιβατική αμαξοστοιχία να μπει στην παρακαμπτήριο και να συνεχίσει το ταξίδι του από τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, στην οποία όμως ήδη κινούταν η εμπορική αμαξοστοιχία.

Μάλιστα, το κόκκινο φωτόσημο που αναφέρεται στη συνομιλία, δεν φαίνεται να ανησυχεί τους οδηγούς καθώς το σύστημα φωτοσήμανσης δεν λειτουργούσε.

Η συνομιλία μηχανοδηγού – σταθμάρχη:

Μηχανοδηγός: Η Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης: Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός: Βασίλη φεύγω;

Σταθμάρχης: Φεύγεις, φεύγεις.

Μηχανοδηγός:  Έγινε, καλό βράδυ.

Σταθμάρχης: Καλή συνέχεια.

Ακούστε το ηχητικό ντοκουμέντο:

Η δεύτερη συνομιλία

Η δεύτερη συνομιλία που είχε προηγηθεί της πρώτης έγινε μεταξύ σταθμάρχη – κλειδούχου. Σε αυτήν ακούμε τον τελευταίο να ρωτά εάν πρέπει να γυρίσει το κλειδί στην ευθεία, με αποτέλεσμα το επιβατικό τρένο να συνέχισει στην κανονική γραμμή. Ωστόσο ο σταθμάρχης ανέφερε πως επρόκειτο να χρησιμοποιήσει τη διαγώνιο  ένα τοπικό τρένο όπως και έγινε.

Ωστόσο, ο ίδιος μετά ξέχασε να επαναφέρει το κλειδί με αποτέλεσμα η επιβατική αμαξοστοιχία να συνεχίσει στη λάθος διαδρομή που κατέληξε στη φονική σύγκρουση με το εμπορικό τρένο.

Η συνομιλία σταθμάρχη – κλειδούχου:

Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού: Βασίλη, να γυρίσω;

Σταθμάρχης: Όχι, όχι άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564.

Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού: Έγινε, καλώς, το αφήνω όπως είναι η διαγώνιος.

Η ομολογία του σταθμάρχη

Λίγες ώρες μετά τη σύλληψή του, ο σταθμάρχης Λάρισας ομολόγησε το τραγικό του λάθος το οποίο στοίχισε τη ζωή δεκάδων επιβατών. Μάλιστα, όπως είπε το αντιλήφθηκε μόλις άκουσε για το δυστύχημα.

Τώρα σε βάρος του 60χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία που μένει να αποτιμηθεί από τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές πιθανότατα αύριο, οπότε και θα ασκηθούν οι ποινικές διώξεις που θα αφορούν κάθε άλλο υπεύθυνο ο οποίος θα προκύψει στη διάρκεια της έρευνας της δικαιοσύνης.

Οι κατηγορίες που βρίσκονται από τις πρώτες ώρες των ερευνών στο κάδρο των Αρχών, αφορούν στο αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), το οποίο με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα (άρθρο 291) επισύρει ποινές από 10 χρόνια κάθειρξη ως και ισόβια.

Παράλληλα, ερευνάται και το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή και της σωματικής βλάβης από αμέλεια και κατά συρροή.

Την ίδια ώρα, που έχει δρομολογηθεί η διαδικασία ποινικής δίωξης για τον σταθμάρχη, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών της Λάρισας, έμπειρος εισαγγελέας, Σταμάτης Δασκαλόπουλος, εποπτεύει το σύνολο των ερευνών, που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη για την αναζήτηση ευθυνών για το πολύνεκρο δυστύχημα, έρευνες που διενεργούνται με εντολή του προς κάθε κατεύθυνση.

in.gr

Τέμπη: Οικογένειες και φίλοι αναζητούν αγνοούμενους μέσα από τα social media