Τελευταίοι ακόμη και σε πτυχία οδηγών τρένων στην Ευρώπη!

Τελευταίοι ακόμη και σε πτυχία οδηγών τρένων στην Ευρώπη! Όσο ψάχνουμε τόσο βρίσκουμε τα χάλια μας αυτές τις μέρες, όπως και σε όλα τα υπόλοιπα έτσι και στα τρένα και τους σιδηροδρόμους μας.

Τελευταίοι ακόμη και σε πτυχία οδηγών τρένων στην Ευρώπη!

Τελευταίοι ακόμη και σε πτυχία οδηγών τρένων στην Ευρώπη!

Όσο ψάχνουμε τόσο βρίσκουμε τα χάλια μας αυτές τις μέρες, όπως και σε όλα τα υπόλοιπα έτσι και στα τρένα και τους σιδηροδρόμους μας.

Διότι λέμε ότι έχουμε τα χάλια μας αλλά πόσα είναι αυτά τα χάλια μας; Με γρήγορη έρευνα στα δίκτυα βρήκαμε για παράδειγμα ότι η Ελλάδα είχε την 7η θέση στον δείκτη θανάτων από σιδηροδρομικά ατυχήματα για την περίοδο 2010-2020 και ανέβηκε στην 1η θέση την περίοδο 2018-2020! Ο πίνακας 1 αυτό ακριβώς λέει και-προσοχή-η Ελλάδα αναφέρεται ως "EL" για να μην την ψάχνει κανείς ως "GR".

Τελευταίοι ακόμη και σε πτυχία οδηγών τρένων στην Ευρώπη!

Και στις δύο περιπτώσεις είμαστε πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. και μετά το δυστύχημα στα Τέμπη αποκλείνουμε ακόμα περισσότερο.

Από άποψης προστασίας των σιδηροδρομικών γραμμών (Train Protection Systems (TPS) και valid safety certifications) βρισκόμασταν το 2020 στο τέρμα, πιο κάτω δεν είχε. Τι πρόοδο μπορεί να κάναμε έκτοτε μετά και το δυστύχημα στα Τέμπη; Ας μην το συζητήσουμε.

Και το χειρότερο, όσον αφορά τους οδηγούς τρένων που κατέχουν κάποιο Ευρωπαϊκό δίπλωμα, βρισκόμαστε στον πάτο μέχρι και το 2019-2020! Ο πίνακας 2 το δείχνει ξεκάθαρα...

Τελευταίοι ακόμη και σε πτυχία οδηγών τρένων στην Ευρώπη!

Εφημερίδα "Συνείδηση"

Ούτε συγνώμη από τον ΟΣΕ και ανακοίνωση δύο μέρες μετά…