Η στρατηγική του Νεκτάριου Φαρμάκη για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό

Τις μελέτες για τη σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό θα αναλάβει να προωθήσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Αυτό αποφασίστηκε στην πρόσφατη συνάντηση Καραμανλή …

farmakis

Τις μελέτες για τη σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό θα αναλάβει να προωθήσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Αυτό αποφασίστηκε στην πρόσφατη συνάντηση Καραμανλή  - Φαρμάκη και προφανώς η βάση των μελετών θα είναι η προωθημένη μελέτη οδοποιίας που δώρισε ο Αγρινιώτης μηχανικός Χρ. Ράδος στο Ελληνικό Δημόσιο. Οι υπολειπόμενες μελέτες (περιβαλλοντικά, τοπογραφικά, τεχνικά κτλ) θα γίνουν από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, που θέλει να τρέξει τα πράγματα και να συμβολίσει το αίτημα της τοπικής κοινωνίας να προχωρήσει το έργο. Από εκεί και πέρα όμως το μεγάλο πρόβλημα για να πάρει σάρκα και οστά το έργο είναι να βρεθεί χρηματοδότηση. Και φυσικά όταν μιλάμε για χρηματοδοτήσεις πλέον ξέρουμε όλοι πολλοί καλά ότι συνυπολογίζονται και στοιχεία χρηματοοικονομικής βιωσιμότητας. Σε αυτό το επίπεδο η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό ίσως να μην έχει πολλούς υποστηρικτές στα κέντρα των αποφάσεων της Αθήνας, παρά το γεγονός ότι το έργο είναι προεκλογική δέσμευση της νυν κυβέρνησης. Η στρατηγική όμως του Περιφερειάρχη Δυτική Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη είναι πως η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, ο οδικός άξονας Αγρίνιο – Καρπενήσι, καθώς και ο οδικός άξονας Πλατυγιάλι – Ιόνια Οδός είναι επιμέρους τμήματα της υπερτοπικής σύνδεσης της Δυτικής με την Ανατολική Ελλάδα, του Διευρωπαϊκού Δικτύου Πλατυγιάλι – Λαμία. Μόνο μέσα από αυτό το πλαίσιο δίνονται απαντήσεις και στα περί βιωσιμότητας των έργων εκτιμά ο Νεκτάριος Φαρμάκης. Όταν λυθεί λοιπόν το πρόβλημα με την Πατρών – Πύργου, που αυτή τη ώρα είναι προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών δεν αποκλείεται να υπάρξει ένα ακόμη ταξίδι Περιφέρειαρχη Δυτική Ελλάδας και Υπουργού Υποδομών, αυτή τη φορά για τη χρηματοδότηση του Διευρωπαϊκού Δικτύου Πλατυγιάλι – Λαμία.

Εφημερίδα Συνείδηση