«Στον αέρα» οι αυτοκινητιστές του Αγρινίου για το πλεξιγκλάς
Καμία ανακοίνωση μέχρι στιγμής από το υπουργείο για το πλεξιγκλάς στα ταξί. Επικίνδυνο υλικό λένε οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Τι δηλώνει ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Αγρινίου…
Καμία ανακοίνωση μέχρι στιγμής από το υπουργείο για το πλεξιγκλάς στα ταξί. Επικίνδυνο υλικό λένε οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Τι δηλώνει ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Αγρινίου Αλ. Μπάδας
Μεγάλη «διαμάχη» έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες μεταξύ των αυτοκινητιστών ανά την Ελλάδα για τα διαχωριστικά στα ταξί. Οι οδηγοί ταξί στη συμπρωτεύουσα έχουν ήδη αρχίσει να τοποθετούν διαχωριστικά στα οχήματά τους προκειμένου να κρατήσουν αποστάσεις από τους πελάτες.Από την άλλη πλευρά, οι οδηγοί ταξί στην Αθήνα υποστηρίζουν ότι τα διαχωριστικά δεν είναι νόμιμα και ότι, αν περάσουν από έλεγχο ΚΤΕΟ, θα υπάρχει αφαίρεση της ειδικής άδειας και πινακιδών.
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί υποστηρίζουν πως το πλεξιγκλάς δεν είναι άθραυστο με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να τραυματιστεί ο πελάτης σε περίπτωση σύγκρουσης ή ακόμη και ενός απότομου φρεναρίσματος, ενώ προσθέτουν ότι το κόστος για ένα «σωστό» πλεξιγκλάς είναι πολύ μεγάλο.
Ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Αγρινίου Αλέξανδρος Μπάδας μιλώντας στη «Σ» τονίζει πως: «αυτή την στιγμή ούτε το υπουργείο, ούτε η ομοσπονδία έχει ανακοινώσει επίσημα κάτι για το πλεξιγκλάς. Όπως και να χει όμως είναι πολύ επικίνδυνο καθώς σε περίπτωση φρεναρίσματος ή ατυχήματος ο πελάτης μας μπορεί να τραυματιστεί σοβαρά. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις τίθεται θέμα ασφαλιστικής εταιρείας. Αν όλες οι ασφαλιστικές εντάξουν το πλεξιγκλάς στα «πακέτα» τους και αν φυσικά υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από το υπουργείο, τότε δεν υφίσταται θέμα. Κάποιοι συνάδελφοι στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη ήδη έχουν βάλει, ώστε οι πελάτες να θεωρήσουν ασφαλέστερο το αυτοκίνητό τους από τα άλλα για να το προτιμήσουν, αλλά η λογική αυτή είναι σαν το τυρί στη φάκα. Το πλεξιγκλάς είναι σκληρό υλικό και ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού του επιβάτη που κάθεται υποχρεωτικά πίσω με βάση τα μέτρα είναι ορατός ανά πάσα ώρα και στιγμή. Στο Αγρίνιο μέχρι τώρα κανένας συνάδελφος δεν έχει τοποθετήσει πλεξιγκλάς και ίσως δεν θα τοποθετήσει εκτός και αν το υπουργείο πάρει θέση και καλύψει και τα κενά που έχουν προκύψει. Μια πρόταση που υπάρχει και δεν έχει κατατεθεί ακόμη από την ομοσπονδία είναι το πλεξιγκλάς να είναι προορατικό. Οι περισσότεροι όμως επαγγελματίες που γνωρίζουν δεν θα το τοποθετήσουν, αν δεν είναι καλυμμένοι σε όλα τα επίπεδα, νομικά και ως προς την ασφάλεια. Το ζήτημα δεν είναι το πλεξιγκλάς ούτε στο Αγρίνιο, ούτε στην Αθήνα ούτε πουθενά. Το ζήτημα είναι η μηδενική δουλειά που υπάρχει στον κλάδο και αναφέρομαι και στο Αγρίνιο. Ακόμη και μετά το Πάσχα πολλοί συνάδελφοι εδώ στο Αγρίνιο «βγήκαν» για δουλειά, αλλά και πάλι η κίνηση είναι κυριολεκτικά μηδενική, αλλά μέχρι και το τέλος Μάιου για τον κλάδο μας δεν αλλάζει απολύτως τίποτε ως προς τους κανόνες, θα συνεχίζουμε να έχουμε έναν επιβάτη στο ταξί μας, ή δύο αν πρόκειται για νοσοκομείο ή φαρμακεία και τρεις επιβάτες μόνο στην περίπτωση ενός γονέα και δύο ανήλικων παιδιών».
Κων/νος Χονδρός Εφημερίδα Συνείδηση
Κωστής Μαραβέγιας: Δεν πρέπει να εξαθλιωθούν οι μουσικοί εξαιτίας της πανδημίας