ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΕυσυνείδητα«Πόλεμος» ΚΤΕΛ και λοιπών ιδιωτικών κοινοπραξιών

«Πόλεμος» ΚΤΕΛ και λοιπών ιδιωτικών κοινοπραξιών

«Πόλεμος» ΚΤΕΛ και λοιπών ιδιωτικών κοινοπραξιών

Στο παρασκήνιο του διαγωνισμού της Περιφέρειας για τη μεταφορά των μαθητών

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα όσα λαμβάνουν χώρα το τελευταίο διάστημα γύρω από το διαγωνισμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τη μεταφορά των μαθητών (και στους τρεις νομούς).

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, θέλοντας να προλάβει αστοχίες του παρελθόντος έσπευσε να προκηρύξει το διαγωνισμό, πριν υπάρξει τελικά η ΚΥΑ που δίνει τη δυνατότητα παράτασης των συμβάσεων της προηγούμενης χρονιάς. Ωστόσο, οι προσφορές που κατατέθηκαν το προηγούμενο διάστημα ήταν ελάχιστες με αποτέλεσμα η Περιφέρεια να αναγκαστεί να δώσει παράταση στην υποβολή των προσφορών, παράταση η οποία λήγει την προσεχή Δευτέρα 31/8. Η ύπαρξη ελάχιστων προσφορών εξηγείται ίσως από τις πολυποίκιλες επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού, ωστόσο παράγοντες της αγορές των μεταφορών εκτιμούν πως η αιτία είναι ο «πόλεμος», που υπάρχει στο παρασκήνιο ανάμεσα στους συνήθεις αναδόχους, δηλαδή τα ΚΤΕΛ και ταξί από τη μια και τους καινούργιους «παίχτες» της αγοράς  δηλαδή ιδιωτικές κοινοπραξίες τουριστικών λεωφορείων, που έχουν τη δυνατότητα να δουλεύουν και με υπεργολάβους. Μένει να δούμε αν αυτός «πόλεμος» θα έχει τις επιπτώσεις σαν και αυτές που είδαμε σε άλλες δημόσια έργα. Αυτός βέβαια που βρίσκεται σε δυσχερή θέση, από τη στιγμή που υπάρχει ανοικτός διεθνής διαγωνισμός στον «αέρα» και τα περιθώρια κινήσεων είναι μηδαμινά, είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ο ίδιος ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης που επ’ουδενί  δεν θα ήθελε να σκάσει στα χέρια τους η «βόμβα» μια μεγάλης εμπλοκής του διαγωνισμού.

Επί τους παρόντος πάντως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προσπαθεί να αποφύγει τον… ύφαλο που υπάρχει εν’όψει μένοντας προσηλωμένη στην νομοθεσία του διαγωνισμού και διαμηνύοντας σιωπηρά πως όποιος επιχειρήσει να τινάξει τον αέρα τον διαγωνισμό θα επωμιστεί και την ευθύνη για αυτό.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η ισχύουσα νομοθεσία προβλέπει τη διαδικασία της απευθείας διαπραγμάτευσης στις περιπτώσεις που δεν θα κατατεθούν οι ανάλογες προσφορές.

Εφημερίδα “Συνείδηση” 

Η στρατηγική του Νεκτάριου Φαρμάκη για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό

 

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr