Πιερρακάκης: Νέες ανακοινώσεις για διορισμούς εκπαιδευτικών

Τι είπε για προσλήψεις αναπληρωτών

pierrakakis

«Θα επαναληφθεί και του χρόνου ότι γίνεται φέτος αναφορικά με τους 10.000 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση» ανέφερε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κ. Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στη Βουλή πριν από λίγο, κατά τη διάρκεια συζήτησης και ψήφισης επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου: «Οργανισμός Ακαδημίας Αθηνών», όπου περιέχεται η Τροπολογία του ΥΠΑΙΘΑ με τη διάταξη-ρύθμιση για νέες 1.723 οργανικές θέσεις κλάδων εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ειδικότητες) και 1.555 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).

Ο Υπουργός υπενθύμισε ακολούθως τη δήλωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για στόχο της κυβέρνησης αναφορικά με τη μείωση του αριθμού των αναπληρωτών κατά 50% καλύπτοντας με μόνιμο τρόπο τα κενά στα σχολεία, επισημαίνοντας ότι 1 στους 4 εκπαιδευτικούς είναι αναπληρωτής και το γεγονός ότι όλοι περίμεναν διορισμούς 4.000 για φέτος και προέκυψαν 10.000.

Στη συνέχεια ο κ. Πιερρακάκης μίλησε για μια “άσκηση” που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας σχετικά με το πόσες θέσεις αφορούν σε κάλυψη μόνιμων αναγκών και πόσες σε λειτουργικές ανάγκες, με τις υπηρεσίες, οι οποίες όπως χαρακτηριστικά τόνισε ήταν και είναι οι ίδιες επί όλων των κυβερνήσεων, να διαγιγνώσκουν και να αποτυπώνουν τις θέσεις μόνιμων αναγκών που καλύπτονται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και του τακτικού προϋπολογισμού και τη μετατροπή τους από θέσεις προς πρόσληψη αναπληρωτών σε θέσεις για μόνιμο διορισμό.

Απαντώντας στην ερώτηση για το αν θα παραμείνει ίδιος ο αριθμός των αναπληρωτών και του χρόνου, του Τομεάρχη Παιδείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Βουλευτή κ. Στέφανου Παραστατίδη, ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ είπε ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν αποτελεί μηχανισμό διορισμών και οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών, φέροντας ως παράδειγμα τις προσλήψεις για την Παράλληλη Στήριξη, οι οποίες έχουν να κάνουν με τις γνωματεύσεις περί αναγκών Παράλληλης των ΚΕΔΑΣΥ και με την εκπαιδευτική πορεία του μαθητή, που μπορεί μετά από κάποιο χρονικό διάστημα να μην έχει ανάγκη Παράλληλης Στήριξης, καταλήγοντας πως δεν μπορεί να δεσμευθεί κανείς για αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών, καθότι είναι μια δυναμική διαδικασία και οι ανάγκες ορίζονται με δυναμικό τρόπο. 

Πηγή: ipadeia.gr