ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΕυσυνείδηταΠαράγοντας αδυναμία κατανόησης κειμένου

Παράγοντας αδυναμία κατανόησης κειμένου

Παράγοντας αδυναμία κατανόησης κειμένου

Οι επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα που συμμετείχαν στον διαγωνισμό PISA το 2022, που ανακοινώθηκαν χθες από τον ΟΟΣΑ, ήταν όχι μόνο χαμηλότερες από το μέσο όρο των χωρών που συμμετείχαν, όχι μόνο από τις χαμηλότερες της υπόλοιπων Ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και χαμηλότερες από τις αντίστοιχες που είχαν καταγραφεί το 2018.

Οι διεθνείς εξετάσεις PISA έχουν κατηγορηθεί από τους συνδικαλιστές της εκπαίδευσης που ονειρεύονται “έναν άλλο κόσμο εφικτό” ότι είναι ένα όργανο του νεο-φιλελευθερισμού. Στην πραγματικότητα είναι ένα τρόπος διερεύνησης της ικανότητας των μαθητών να λύνουν σύνθετα προβλήματα, να έχουν κριτική σκέψη και να επικοινωνούν αποτελεσματικά.

Οι εξετάσεις έγιναν και έδειξαν ότι οι μαθητές μας πήγαν χειρότερα από το 2018 και παραμένουν χαμηλότερα από το μέσο όρο των μαθητών από τις υπόλοιπες χώρες του ΟΟΣΑ. Από τις χώρες της Ευρώπης σε χαμηλότερες θέσεις βρίσκονται μόνο η Ρουμανία, η Μολδαβία, η Βουλγαρία, η Βόρεια Μακεδονία, το Μαυροβούνιο, η Γεωργία, η Αλβανία και το Κόσοβο. Ανήκουμε εκεί που ανήκουμε.

Τα παιδιά μας αδυνατούν να κατανοήσουν ένα απλό κείμενο και για τον λόγο αυτό την παραγωγικότητα της εργασίας, στην ανταγωνιστικότητα της οικονομίας παραμένουμε ουραγοί. Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Έτσι ευδοκιμούν και οι καλλιτέχνες που έχουμε, οι πολιτικοί που ψηφίζουμε και οι ιδεολογίες που επικρατούν.

Στα πλαίσια όλων των παραπάνω, την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου τα σχολεία της χώρας είχαν επέτειο. Την δολοφονία ενός νέου πριν 15 χρόνια που έγινε εκπαιδευτική “γιορτή” μέσω καταλήψεων… “Κατάληψη”, άλλη μια λέξη που δεν ξέρουν τα παιδιά τι σημαίνει!

Εφημερίδα “Συνείδηση” 

Ποια καθαριότητα; Εδώ σφάζουν μοσχάρια και ό, τι μένει το πετάνε στα σκουπίδια!

τελευταια νεα →

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ