Νέα Οδός: Λειτουργία Σημείων Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Νέα Οδός, ενημερώνει ότι στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, από αύριο Σάββατο 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας,…

<p>nea odos</p>

Η Νέα Οδός, ενημερώνει ότι στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, από αύριο Σάββατο 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελάτων, ενώ τα Σημεία Εξυπηρέτησης θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.

Το σύνολο των υπηρεσιών μας πλέον θα προσφέρεται τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά. Υπενθυμίζουμε ότι η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π) λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο 08:00 με 20:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00, στα παρακάτω τηλέφωνα:

1.   Αυτοκινητόδρομος Α.Θ.Ε.:  22950 26900

2.   Αυτοκινητόδρομος Ιόνιας Οδού:  2641 306 306

Για κάθε απορία, ερώτημα ή σχόλιο είμαστε στη διάθεσή σας.

Όσοι οδηγοί επιθυμούν να εγγραφούν στην υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Fast Pass, θα μπορούν να πραγματοποιούν την εγγραφή τους είτε καλώντας την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της επιλογής τους, είτε διαδικτυακά, συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής στο www.fastpass.gr, καθώς και μέσω της νέας εφαρμογής MyOdos. Με την υπηρεσία Call & Courier, στο συντομότερο δυνατό διάστημα, θα λαμβάνουν εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τον πομποδέκτη στη διεύθυνση επιλογής τους.

Οι συνδρομητές Fast Pass για κάθε απορία, αλλαγή ή ερώτημα σχετικά με το λογαριασμό τους έχουν στη διάθεσή τους το www.fastpass.gr αλλά και την εφαρμογή MyOdos, όπου εφόσον ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, μπορούν ανά πάσα στιγμή με ένα κλικ, να ελέγξουν το υπόλοιπο και τις διελεύσεις τους και να ανανεώσουν το λογαριασμό τους με χρήση πιστωτικής ή και χρεωστικής κάρτας. Παράλληλα στη διάθεση τους σαφώς βρίσκεται και η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών. Επιπλέον, υπενθυμίζουμε ότι η ανανέωση του συνδρομητικού λογαριασμού Fast Pass απομακρυσμένα, πραγματοποιείται μέσω υπηρεσιών  Web Banking,  με χρήση του Κωδικού Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αντιστοιχεί σε κάθε συνδρομητή. Ο κωδικός αναγράφεται στην Αίτηση Εγγραφής Συνδρομητή καθώς και στο Μηνιαίο Λογαριασμό. Αντίστοιχα η ανανέωση του λογαριασμού σας μπορεί να πραγματοποιηθεί και με την εφαρμογή MyOdos εξασφαλίζοντας απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού με ένα μόνο κλικ.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου: Επιστολή στον Μητσοτάκη για το δεύτερο lockdown