ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΑιτωλοακαρνανιαΝαυπακτοςΝαύπακτος: Eπανέρχονται οι κάτοικοι της Μπανιάς για το θέμα της γέφυρας

Ναύπακτος: Eπανέρχονται οι κάτοικοι της Μπανιάς για το θέμα της γέφυρας

Ναύπακτος: Eπανέρχονται οι κάτοικοι της Μπανιάς για το θέμα της γέφυρας

Ζητούν ουσιαστικές παρεμβάσεις για το θέμα του θορύβου

Σε συνέχεια του αιτήματος των Κατοίκων της περιοχής σχετικά με τον υπερβολικό θόρυβο της Γέφυρας και ιδιέτερα λόγω της κακής μελέτης-κατασκευής το Δεκέμβριο του 2020, σας γνωρίζουμε τα εξής

Την Παρασκευή 1/10/21 ήλθε συνεργείο 5 ατόμων και έκανε συντήρηση στο επιφανιακό άνω μέρος, π.χ. σφυξίματα κλπ, όπως ορίζεται από το Ν3852/2010 τουλάχιστον μιά φορά το χρόνο.
Αυτό είναι σωστό και χαρήκαμε γιατί πιστέψαμε έπειτα από τόσα αιτήματά μας και την προσφυγή μας στην ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ,  θα συμπληρωθεί με παρεμβάσεις σας και στην κάτω πλευρά – σίδερα/τάβλες – όπου υπάρχει το σοβαρό πρόβλημα που δημιουργεί και το τεράστιο θόρυο.
Ο εργολάβος μας είπε ότι  ήλθε για μία απλή συντήρηση.
Μετά την συντήρηση (αν θεωρείται συντήρηση) το πρόβλημα παραμένει και όσο κυλάει ο χρόνος θα γίνει χειρότερο και μονιμότερο για την ακρίβεια Χ Ρ Ο Ν Ι Ο.
Προτάσεις από πλευράς μας γιά μιά οριστική λύση  (τις οποίες σίγουρα τις γνωρίζετε και δεν τις προχωράτε για υλοποίηση) και μας τις είπε ειδικός σε τέτοια θέματα και μας έδωσε κωδικοποιημένα προτεινόμενες λύσεις που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας.

Τα σίδερα Η κάτω από τις τάβλες, έχουν πάθει κύρτωση λόγω της  διέλευσης βαρέων φορτηγών την περίοδο 2016-2020 μεταφέροντας χιλιάδες κυβικά αμμοχάλικο από το ποτάμι για την κατασκευή των ανεμογενητρίων, περίπου 500 τόνους για κάθε ανεμογενήτρια.

Συμπέρασμα = χάθηκε η αλφαδιά Δ-Α (δεξιά-αριστερά) με αποτέλεσμα τα τελάρα που μπήκαν το 2020 να έχουν ταλάντωση και να προκαλούν το υπερβολικό θόρυβο από το σώμα της Γέφυρας (έλλειψη αλφαδιών).  Αρα χρειάζετε  μελέτη  για αλφάδιασμα του σώματος μe 50Χ4 χιλιοστά, οι οποίες θα διαμορμωθούν σε βρόγχο και με κοχλία τάνυσης θα στερεώνουν το τελάρο ώστε να μη υπάρχει ταλάντωση. Αυτό γίνετε και γρήγορα και είναι λύση χαμηλού κόστους.

Τοποθέτηση  σαμαράκια -σκληρών και ανθεκτικών – με πλατφόρμα Δ-Α για να γίνει σταθερή στο χρόνο  η τοποθέτησή τους.

Τοποθέτηση ευκρινών πινακίδων για τους οδηγούς. Οι δύο που υπάρχουν είναι από τότε που έγινε η γέφυρα και δεν ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα.

ΣΗΜ. = Τοποθετήσαμε δύο πρόχειρες πινακίδες  ύψους  1 ½  μ. Δ-Α (σίγουρα τις έχετε δει) διανθίζοντας την πλήρη ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ της Περιφέρειας.  Πέντε στους δέκα  οδηγούς σέβονται τουλάχιστον τη μεγάλη ταχύτητα. Ο θόρυβος παραμένει όχι όμως η ένταση.

Πιστεύουμε ότι αν βοηθήσετε με ενέργιες  σας θα είναι μια πρακτική άμεση λύση και με χαμηλό σχετικά κόστος. Επίσης  πιστεύουμαι ότι σίγουρα γνωρίζετε και ακόμα καλύτερες λύσεις απο τις προτεινόμενες.

Μπορείτε να μας δώσετε μια σαφή απάντηση στην ερώτηση  «αν είσαστε στη θέση μας  (μένατε εδώ) τι θα ΚΑΝΑΤΕ?

Εχουμε ακούσει πολλά  σχόλια από περαστικούς αλλά το τελευταίο ήταν το καλύτερο «ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΘΟΡΥΒΟ» – Αθηναίος ταξιτζής ήταν

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ  ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Γ. ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΣ

Γ. ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΣ

nafpaktianews.gr

Αλλαγή ώρας: Τελικά, φέτος, θα γυρίσουμε τους δείκτες μας μία ώρα πίσω;

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr