ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΑιτωλοακαρνανιαΑγρινιοΜειούμενος ο τζίρος των εκπτώσεων στο Αγρίνιο – Έκπτωση στην… έκπτωση

Μειούμενος ο τζίρος των εκπτώσεων στο Αγρίνιο – Έκπτωση στην… έκπτωση

Μειούμενος ο τζίρος των εκπτώσεων στο Αγρίνιο – Έκπτωση στην… έκπτωση

Μειούμενος ο τζίρος των εκπτώσεων στο Αγρίνιο – Έκπτωση στην… έκπτωση όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”, σύμφωνα με την οποία περικοπές και αγορές μόνο στα απολύτως αναγκαία, λόγω της δυσκολίας στα οικονομικά των καταναλωτών από την ακρίβεια στα σούπερ – μάρκετ.

Αναλυτικά το δημοσίευμα: 

Η εκπτωτική περίοδος είναι ήδη σε εξέλιξη και οι έμποροι του Αγρινίου πλέον έχουν σχηματίσει εικόνα για το πώς «κύλισε» μέχρι και τώρα η περίοδος αυτή, ενώ παράλληλα μπορούν να εκτιμήσουν πως πιθανότατα θα κινηθεί η τοπική αγορά μέχρι και το τέλος των εκπτώσεων που έχει προσδιοριστεί για το τέλος του Φεβρουαρίου.

Η κίνηση μέχρι στιγμής δεν είναι η αναμενόμενη για την συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών καταστημάτων, ωστόσο οι έμποροι της πόλης ευελπιστούν μήπως ο Φεβρουάριος είναι λίγο καλύτερος, αν και η «παράδοση» λέει πως ο πρώτος μήνας των εκπτώσεων είναι ο αποδοτικότερος στο ταμείο.

Μετά τα έξοδα των εορτών και τις ανατιμήσεις που «φάνηκαν» τη νέα χρονιά η οικονομική κατάσταση των καταναλωτών είναι ιδιαίτερα περιορισμένη και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι δεν είναι ένας ούτε δύο αυτοί που επιθυμούν να ψωνίσουν κάτι, αλλά ζητούν «διευκόλυνση» στην τιμή, έκπτωση στην έκπτωση ουσιαστικά.

Αν και τα ποσοστά των εκπτώσεων κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα για την πλειονότητα των εμπορευμάτων, άνω του 40%-50%, το γεγονός, σύμφωνα με τους εμπόρους, ότι οι εκπτώσεις ξεκίνησαν πιο νωρίς από κάθε άλλη χρονιά, στις 8 Ιανουαρίου 2024, αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, όπου οι περισσότεροι καταναλωτές είχαν ήδη πραγματοποιήσει αγορές, περιόρισε σημαντικά τη ζήτηση.

Πολύς ο κόσμος στα καταστήματα, αλλά λίγες οι αγορές ή μικρότερης αξίας, καθώς ως φαίνεται η δυσκολία στα οικονομικά των νοικοκυριών έχει οδηγήσει σε περικοπές και αγορές μόνο στα απολύτως αναγκαία ή σε χαμηλότερης αξίας.

Αυτή την εικόνα μεταφέρουν οι περισσότεροι έμποροι του Αγρινίου που μίλησαν στη «Σ» περιγράφοντας την κατάσταση σχεδόν με «μελανά χρώματα».

Η Βασιλική Παπαθανασίου

Η Βασιλική Παπαθανασίου τόνισε: «η εκπτωτική κίνηση μέχρι και τώρα είναι ιδιαίτερα χαλαρή, δεν υπάρχει πολύ κίνηση στην αγορά, αλλά όλοι προσπαθούμε και περιμένουμε. Κατά τις έναρξη των εκπτώσεων, τις πρώτες δηλαδή ημέρες, υπήρχε μια κάποια κινητικότητα όχι όμως αυτό που περιμέναμε για την τοπική αγορά. Ήταν χαλαρή σε σχέση με άλλες χρονιές η κίνηση, όπως επίσης ήταν χαλαρή και κατά τις γιορτές σε σχέση φυσικά με άλλες χρονιές. Ο κόσμος αναζητά τα οικονομικά προϊόντα και ζητά εκπτώσεις στις εκπτώσεις. Θεωρώ μάλιστα όσο περνά ο καιρός δεν θα βελτιωθούν τα πράγματα. Στο τέλος εποχής που τα προϊόντα μας μπαίνουν στη μισή τιμή υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση, αλλά για να έρθει η εποχή αυτή έχουμε δρόμο ακόμη μπροστά μας. Ο κόσμος ψωνίζει κυρίως δικά του πράγματα και αν είναι για δώρο διαθέτει λιγοστά χρήματα, αλλά και για τα δικά τους ρούχα λίγα χρήματα διαθέτουν, πάντα επιλέγουν τα οικονομικότερα».

Ο Θανάσης Τσούνης

Ο Θανάσης Τσούνης επεσήμανε: «οι εκπτώσεις στην αρχή τους έχουν κάποια δυναμική για τα γυναικεία είδη. Μια πολύ μικρή μερίδα καταναλωτών τις αναμένει μετά τις γιορτές, αν και γνωρίζουν ότι αρκετά προϊόντα μπορεί να μην τα βρουν. Στην αρχή υπάρχει η δυναμική, όπως προαναφέραμε, καταγράφεται στη συνέχεια κάμψη, αλλά μετά, μόλις δηλαδή αρχίσει το πολύ κρύο, βγαίνουν για να ψωνίσουν τα βαρύτερα ρούχα λ.χ. παλτό και πουλόβερ. Συγκεκριμένα η δυναμική που υπάρχει είναι πάντα στο τέλος του Ιανουαρίου και αρχές Φεβρουαρίου, στην αρχή δηλαδή της εκπτωτικής περιόδου. Μετά η κίνηση είναι καθοδική, διότι οι περισσότερες αναμένουν τη νέα περίοδο και τα νέα ρούχα που θα υπάρχουν στην αγορά».

Ο Γιάννης Γιοπάνος

Ο Γιάννης Γιοπάνος ανέφερε: «η κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη κατά το πρώτο διάστημα των εκπτώσεων. Ο κόσμος έχει πιεστεί πολύ οικονομικά λόγω των ανατιμήσεων στα προϊόντα πρώτης ανάγκης, των ανατιμήσεων στο σουπερ μάρκετ και σε ζητήματα καθημερινότητας και η πίεση αποτυπώνεται και στα εμπορικά καταστήματα της πόλης, καθώς ο κόσμος δεν μπορεί να ψωνίσει. Υπάρχουν πληθώρα προϊόντων σε πολύ καλές τιμές, αλλά ο κόσμος δεν έχει δυνατότητα. Ο κόσμος πρέπει να στηρίξει την τοπική αγορά και γι’ αυτό αναμένουμε τον επόμενο μήνα, που είναι και ο τελευταίος μήνας των εκπτώσεων, να υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση. Τα παλιότερα χρόνια ο πρώτος μήνας των εκπτώσεων ήταν πάντα ο καλύτερος, όμως αφού ο μήνας αυτός δεν «δούλεψε» έτσι όπως έπρεπε να «δουλέψει» ευελπιστούμε να είναι καλύτερος ο επόμενος για να μπορέσουμε να καλύψουμε τη ζημιά».

Ο Κώστας Γεωργόπουλος

Ο Κώστας Γεωργόπουλος δήλωσε: «βρισκόμαστε στην τρίτη εβδομάδα των εκπτώσεων και μπορώ να πω πως οι εκπτώσεις «κυλάνε» καλά. Ο κόσμος δεν διστάζει, βρίσκει καλές τιμές και ψωνίζει. Υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, ενώ το κρύο είναι αυτό που «ανακατεύει την τράπουλα». Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φέτος είμαστε ένα «κλικ» πάνω από το 2022. Είναι ευχάριστο να διαπιστώνεις θετικό πρόσημο. Η εκπτωτική περίοδος είχε ξεκινήσει καλύτερα, αλλά καλά «τρέχει» και αυτή τη στιγμή. Αν κρατήσει το κρύο το ενδιαφέρον των καταναλωτών θα συνεχιστεί και ελπίζω να είμαστε σε καλύτερο επίπεδο. Οι κυβερνώντες και οι αρμόδιοι όμως πρέπει να ασχοληθούν σοβαρά με το ζήτημα των αυξημένων τιμών στο σουπερ μάρκετ. «Πονάει» όλο τον κόσμο το θέμα αυτό και η αύξηση αυτή συμπαρασύρει αρνητικά όλη την αγορά. Έχουν τον τρόπο και μπορούν να βελτιώσουν την κατάσταση».

Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”

Μεσολόγγι: 36χρονος συνελήφθη για αρχαιοκαπηλία – Είναι φίλος του προφυλακισμένου κρεοπώλη (video)

τελευταια νεα →

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ