Η Μέγκαν Μαρκλ ξεκίνησε τη νέα της δουλειά - Αυτές είναι οι μαρμελάδες που φτιάχνει

Η σχεδιάστρια μόδας Τρέισι Ρόμπινς και η socialite Ντελφίνα Μπαλκιέρ είναι μεταξύ αυτών που δημοσίευσαν σήμερα μια φωτογραφία του προϊόντος στα Instagram Stories τους

<p>marmelada</p>

Το πρώτο προϊόν της νέας της επιχείρησης «American Riviera Orchard» λάνσαρε η Μέγκαν Μαρκλ, στέλνοντας σε 50 influencers και φίλους της ένα βάζο με μαρμελάδα φράουλα.

Η σχεδιάστρια μόδας Τρέισι Ρόμπινς και η socialite Ντελφίνα Μπαλκιέρ είναι μεταξύ αυτών που δημοσίευσαν σήμερα μια φωτογραφία του προϊόντος στα Instagram Stories τους.

Η Ρόμπινς με τον σύζυγό της, το αφεντικό της Paramount, Μπράιαν Ρόμπινς, είναι φίλοι με τους Σάσεξ και τους προσκάλεσαν μάλιστα στην πρεμιέρα της ταινίας του Μπομπ Μάρλεϊ στην Τζαμάϊκα τον Ιανουάριο.

Οι Σάσεξ είναι επίσης φίλοι με την Μπαλκιέρ, η οποία είναι παντρεμένη με τον κολλητό του πρίγκιπα Χάρι, Νάτσο Φιγκέρας – οι τέσσερις τους ήταν μαζί σε ένα φιλανθρωπικό αγώνα πόλο στη Φλόριντα την περασμένη Παρασκευή.

H Μέγκαν Μαρκλ με τον πρίγκιπα Χάρι και τον φίλο του Νάτσο Φιγκέρα με τη σύζυγό του Ντελφίνα Μπαλκιέρ

Το πρώτο προϊόν του νέου brand της Μέγκαν Μαρκλ
Η Ρόμπινς δημοσίευσε μια φωτογραφία της μαρμελάδας της Μέγκαν, η οποία έχει το λογότυπο του νέου της brand και από κάτω το «Montecito», το μέρος όπου ζουν οι Σάσεξ. Στην ετικέτα, αναγράφεται επίσης η φράση «17 από 50».

Η φωτογραφία στο Instagram Stories της Ρόμπινς έδειχνε την μαρμελάδα στο χέρι της με την λεζάντα: «@AmericanRivieraOrchard Το πρωινό, το μεσημεριανό και το δείπνο μόλις έγιναν λίγο πιο γλυκά».

Δείχνοντάς το μέσα σε ένα καλάθι με λεμόνια, η Ρόμπινς πρόσθεσε: «Σ’ ευχαριστώ για το νόστιμο καλάθι! Λατρεύω απόλυτα αυτή τη μαρμελάδα, οπότε δεν είμαι σίγουρη ότι θα τη μοιραστώ με κανέναν».

Η Μπαλκιέρ δημοσίευσε επίσης μια παρόμοια εικόνα στα stories της, γράφοντας: «Η μαρμελάδα φράουλα με κάνει ευτυχισμένη. Και αγαπώ τη μαρμελάδα σας, @AmericanRivieraOrchard». Η ετικέτα της έγραφε: «10 από 50». Η ανάρτηση έδειχνε επίσης λίγη από τη μαρμελάδα αλειμμένη σε μια φέτα ψωμί.

Ενθουσιάστηκαν οι θαυμαστές της
Οι θαυμαστές της Μέγκαν Μαρκλ ενθουσιάστηκαν με το λανσάρισμα, με κάποιον να γράφει: « Δεν τρώω και πολύ μαρμελάδα, αλλά για σένα Μεγκ θα αγοράσω λίγη. Στην πραγματικότητα ο σύζυγος και τα παιδιά θα τις φάνε για λογαριασμό μου».

Ένας άλλος πρόσθεσε: «Όλα είναι στις λεπτομέρειες, το κέντημα του λογοτύπου της ARO στο κάλυμμα της μαρμελάδας είναι εξαιρετικό».

Η δούκισσα του Σάσεξ αναμένεται να εγκαινιάσει επίσημα το brand της αργότερα αυτή την άνοιξη, με μια πηγή να λέει στο περιοδικό People την περασμένη εβδομάδα: «Η Μέγκαν βρίσκει το όνομα American Riviera Orchard τέλειο. Της φαίνεται αυθεντικό. Ανυπομονεί να ξεκινήσει η ιστοσελίδα. Είναι ενθουσιασμένη με το τελευταίο, προσωπικό της εγχείρημα. Είναι κάτι που ήθελε να κάνει εδώ και καιρό. Είναι ενθουσιασμένη που θα μοιραστεί το στυλ της και τα πράγματα που αγαπάει».

Το λανσάρισμα του νέου επιχειρηματικού σχεδίου της Μέγκαν Μαρκλ - Γιατί την έκραξαν
Η Μέγκαν Μαρκλ εγκαινίασε το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα στις 14 Μαρτίου με ένα teaser στο Instagram. Ένα βίντεο σε vintage στυλ με την Μέγκαν να μαγειρεύει και να τακτοποιεί λευκές ορτανσίες και τριαντάφυλλα αναρτήθηκε στο νέο λογαριασμό American Riviera Orchard στο Instagram.

Ο λογαριασμός είχε 100.000 ακολούθους μόλις τρεις ώρες μετά την πρώτη ανάρτηση – αριθμός που σήμερα έχει φτάσει τους 592.000.

Ωστόσο, το λανσάρισμα του νέου της επιχειρηματικού εγχειρήματος ήρθε μόλις μία ημέρα πριν την ανακοίνωση – με βίντεο – της Κέιτ Μίντλετον πως διαγνώστηκε με καρκίνο. Πολλοί τότε έσπευσαν να επικρίνουν την Μέγκαν, ωστόσο, πηγές δήλωσαν πως τόσο η ίδια όσο και ο πρίγκιπας Χάρι δεν γνώριζαν τίποτα για την κατάσταση της υγείας της πριγκίπισσας της Ουαλίας, αλλιώς δεν θα είχαν προχωρήσει στο λανσάρισμα του νέου brand εκείνη την χρονική περίοδο και θα το άφηναν για αργότερα.

iefimerida.gr