ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΔυτικη ΕλλαδαΜεγάλη αποδοχή για τις υπηρεσίες της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου βάσει πρόσφατης έρευνας

Μεγάλη αποδοχή για τις υπηρεσίες της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου βάσει πρόσφατης έρευνας

Μεγάλη αποδοχή για τις υπηρεσίες της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου βάσει πρόσφατης έρευνας

Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ των τελών Σεπτεμβρίου και αρχών Οκτωβρίου με τη συμμετοχή 2.079 συνδρομητών ηλεκτρονικής διέλευσης “ΓΕΦΥΡΑ e-pass”

Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων της «Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών/4-9 Οκτωβρίου 2021», η Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» καλωσόρισε συχνούς χρήστες της, οι οποίοι συμμετείχαν κατά το προηγούμενο διάστημα σε έρευνα αξιολόγησης των υπηρεσιών που λαμβάνουν και εκδήλωσαν την επιθυμία να ξεναγηθούν και να ενημερωθούν από τα αρμόδια στελέχη και το ειδικευμένο προσωπικό της Γέφυρα Α.Ε. και της Γέφυρα Λειτουργία Α.Ε.

Πιο συγκεκριμένα, με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής «Εθνικής Εβδομάδας» που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. δημοσιοποιεί τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη μεταξύ των τελών Σεπτεμβρίου και αρχών Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 2.079 συνδρομητών ηλεκτρονικής διέλευσης «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» οι οποίοι δέχθηκαν να απαντήσουν στο σχετικό ερωτηματολόγιο.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 2.079 ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-pass (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2021)

Το 89% χρησιμοποιεί τις online υπηρεσίες διαχείρισης λογαριασμού, είτε μέσω του website www.gefyraepass.gr, είτε μέσω της εφαρμογής MyGefyra

Το 73% επαναφορτίζει τον λογαριασμό του «online» με τη χρήση τραπεζικής κάρτας (50%) ή μέσω πληρωμής web banking (23%)

Το 50% των συνδρομητών χρησιμοποιεί το website www.gefyraepass.gr  για να διαχειριστεί τον λογαριασμό του, ενώ το 44% κάνει χρήση της εφαρμογής MyGefyra.

Το 74% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις online επαναφορτίσεις λογαριασμών e-pass

Το 70% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες του website www.gefyraepass.gr

To 51% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες της εφαρμογής MyGefyra.

ΓΝΩΜΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ

Το 87% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την επίσκεψη.

Το 93% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από τη συμπεριφορά του προσωπικού του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών.

Το 98% δηλώνει ότι έλαβε τις πληροφορίες που ήθελε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο σάιτ www.gefyra.gr

thebest.gr

Σπ. Λιβανός σε ημερίδα για τη μείωση των ρύπων Μεθανίου που οργάνωσε η Μαρία Σπυράκη:

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr