ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΖωη & ΥγειαΚέρκυρα: Νοσοκόμα παρέλυσε μετά το εμβόλιο – Εξετάζεται αν υπάρχει συσχέτιση

Κέρκυρα: Νοσοκόμα παρέλυσε μετά το εμβόλιο – Εξετάζεται αν υπάρχει συσχέτιση

Κέρκυρα: Νοσοκόμα παρέλυσε μετά το εμβόλιο – Εξετάζεται αν υπάρχει συσχέτιση

Η 42χρονη γυναίκα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ, όταν έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου, εμφάνισε ελαφρύ πυρετό, μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό έως και 39, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Η 42χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περαιτέρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και η ίδια η νοσηλεύτρια δηλώνει πως δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Η νοσηλεύτρια υπηρετεί στην πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου 17 χρόνια.

Πηγή:protothema.gr

Rapid Tests στο Δικαστικό Μέγαρο Μεσολογγίου

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr