ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ - Ειδήσεις, ΝέαΑιτωλοακαρνανιαΑγρινιοΚΕΠ Αγρινίου: 3.267 πολίτες εξυπηρετήθηκαν στο σπίτι τους

ΚΕΠ Αγρινίου: 3.267 πολίτες εξυπηρετήθηκαν στο σπίτι τους

ΚΕΠ Αγρινίου: 3.267 πολίτες εξυπηρετήθηκαν στο σπίτι τους

Πανελλαδική απεργία διαρκείας από τους εργαζόμενους για το ψηφιακό ΚΕΠΑ, όμως οι υπόλοιπες ψηφιακές υπηρεσίες συνεχίζονται κανονικά, σύμφωνα με την εφημερίδα “Συνείδηση” και η υπηρεσία του myKEP live του Δήμου Αγρινίου έχει να επιδείξει σημαντικά αποτελέσματα. 3.267 πολίτες εξυπηρετήθηκαν στο σπίτι τους

Αναλυτικά το δημοσίευμα: 

Κάθε ρεκόρ έσπασε ο αριθμός των αιτήσεων που υποβλήθηκαν στις αρχές περίπου του τρέχοντος μηνός στη νέα πλατφόρμα των ψηφιακών ΚΕΠ και την Εθνική Πύλη Αναπηρίας για τη νέα υπηρεσία πιστοποίησης αναπηρίας.

Μόλις σε 10 ημέρες υποβλήθηκαν 12.725 από διάφορες υπηρεσίες και φυσικά μεμονωμένα από τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του taxisnet.

Οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων, για τους οποίους η νέα αυτή διαδικασία πιστοποίησης βελτιώνει σημαντικά την καθημερινότητά τους, καθώς καταργεί τις αλλεπάλληλες επισκέψεις στα ΚΕΠΑ, υποβλήθηκαν από υπηρεσίες όπως Κέντρα Κοινότητας των Δήμων, από τον ΕΦΚΑ και φυσικά από τα ΚΕΠ.

Ωστόσο, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Εργαζομένων στα Κ.Ε.Π. προκήρυξε αποχή – απεργία από τα καθήκοντα που σχετίζονται με την υποβολή και καταχώριση αιτήσεων πιστοποίησης αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) των ατόμων με αναπηρίες, ενώ όλες οι υπόλοιπες ψηφιακές υπηρεσίες συνεχίζονται κανονικά και οι πολίτες εξυπηρετούνται άμεσα!

Ο λόγος της αποχής – απεργίας είναι διότι οι υπάλληλοι των ΚΕΠ διαμαρτύρονται για την ένταξη της νέας διαδικασίας χωρίς καμιά προηγούμενη εξοικείωση, ενημέρωση και οργάνωση, διότι με την υπάρχουσα διάρθρωση, χωρίς κανένα διαχωρισμό του χώρου και τήρηση αποστάσεων δεν διασφαλίζεται η ιδιωτικότητα και η προστασία των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, γιατί ακόμη τα ΚΕΠ αναλαμβάνουν πλήθος άλλων υποθέσεων και δεν είναι συνετό με αυτό τον τρόπο να ανατίθεται μια εξειδικευμένη, χρονοβόρα διαδικασία που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, πολύ περισσότερο όταν δεν υπάρχει η γνώση που απαιτείται για να απαντηθούν όλες οι απορίες των πολιτών και να ολοκληρωθεί η διαδικασία, διότι δεν προβλέπεται προγραμματισμένο ραντεβού όπως συμβαίνει στις γραμματείες των ΚΕΠΑ, ώστε να μη δημιουργείται δυσφορία στους πολίτες και πίεση στους εργαζόμενους, ένα τυπικό εγχειρίδιο δεν είναι αρκετό για να ικανοποιήσει τις ιδιαιτερότητες των περιπτώσεων και ανατρέχοντας στην τηλεφωνική επικοινωνία για διευκρινίσεις, γιατί επίσης δημιουργούνται καθυστερήσεις που δυσχεραίνουν το έργο των υπαλλήλων, σε πολλές περιπτώσεις παραπέμπονται οι πολίτες στα ΚΕΠ, με διάφορες αιτιολογίες (μη ύπαρξη κωδικών δημόσιας διοίκησης, αδυναμία σύνδεσης ή δικτύου κ.α.), διότι μετατρέποντας τα σε αποκλειστικό σημείο υποδοχής των αιτήσεων και τέλος διότι σε αρκετά ΚΕΠ υπάρχουν ελλείψεις σε υποδομές προσβασιμότητας.

Για τους λόγους αυτούς οι υπάλληλοι (πανελλαδικά) των ΚΕΠ ζητούν την αναστολή της διαδικασίας υποβολής αίτησης ΚΕ.Π.Α έως την επαρκή εκπαίδευση και εξοικείωση του προσωπικού προς αυτή, τον εξορθολογισμό των υπηρεσιών των ΚΕΠ, με τρόπο που να διασφαλίζονται οι κατάλληλες υποδομές προσβασιμότητας για πολίτες με αναπηρία και την δημιουργία συνθηκών εμπιστευτικότητας, ώστε να εγγυηθεί το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των ατόμων ΑΜΕΑ.

«Η ευθύνη του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης δεν τελειώνει με την παρουσίαση μιας πλατφόρμας, ιδιαίτερα όταν δεν αφορά απλά μια διεκπεραιωτική αίτηση. Τα άτομα με αναπηρίες πρέπει να διευκολύνονται στο μέγιστο δυνατό βαθμό και γι’ αυτό απαιτείται προγραμματισμός, απαραίτητες προϋποθέσεις πρόσβασης, αναμονής και εμπιστευτικότητας, έγκαιρη και επαρκής εκπαίδευση.

Έτσι μόνο θα μπορούν οι υπάλληλοι να ασκήσουν τα καθήκοντά τους με συνέπεια και ηρεμία αλλά και η ομάδα αυτή των πολτών να εξυπηρετηθεί με τον ανάλογο σεβασμό. Υποχρέωση του κράτους είναι να τα διασφαλίσει και υποχρέωση δική μας να τα διεκδικήσουμε. Καταγγέλλουμε την ασυλλόγιστη και ανοργάνωτη ανάθεση της διαδικασίας.

Διεκδικούμε τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας και τις απαραίτητες προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε να ανταποκρινόμαστε με επάρκεια και υπευθυνότητα στις ανάγκες των συμπολιτών μας αλλά και να συνεχίσουμε να τους παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες χωρίς να υποβαθμίζεται η υπηρεσία μας» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση που εξέδωσε το συνδικαλιστικό τους όργανό τους ΠΟΣΕ ΚΕΠ.

Λύση για αρκετούς η υπηρεσία myKEP live

Ωστόσο, όπως προαναφέραμε οι υπόλοιπες ηλεκτρονικές υπηρεσίες των ΚΕΠ (ανά την Ελλάδα) συνεχίζονται κανονικά. Στο πλαίσιο αυτό τα ΚΕΠ Αγρινίου και ειδικότερα η υπηρεσία myKEPlive, η οποία εξυπηρετεί πολίτες, τόσο δημότες Αγρινίου, όσο και από όλη την Ελλάδα, έχει εξυπηρετήσει από το 2020 μέχρι και τώρα συνολικά 3.267 χιλιάδες πολίτες!

Ειδικότερα η συγκεκριμένη υπηρεσία που λειτουργεί μόνο σε 5 ΚΕΠ του Δήμου Αγρινίου, συγκεκριμένα στο ΚΕΠ της πόλης του Αγρινίου, στο ΚΕΠ του Αγίου Κωνσταντίνου,  του Αγγελοκάστρου, της Παραβόλας και της Στράτου, το 2020 εξυπηρέτησε 863 πολίτες, το 2021 1.718 πολίτες και το 2022 μέχρι τώρα έχει εξυπηρετήσει 686 πολίτες!

Μέσω της υπηρεσίας myKEP live οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους σε περισσότερες από 70 υπηρεσίες, αντί να μετακινηθούν στο ΚΕΠ της περιοχής τους και να χάσουν πολύτιμο ίσως χρόνο.

Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση” 

Το «βλέμμα» στο χειμώνα – Η «Σ» καταγράφει τι γίνεται στις πληγείσες περιοχές και τι εκκρεμεί

 

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ