ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΖωη & ΥγειαΗράκλειο: Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβολιασμό

Ηράκλειο: Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβολιασμό

Ηράκλειο: Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβολιασμό

Στο Βενιζέλειο Nοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της Astrazeneca.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας. Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με το Creta24, οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» ότι  πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν, εξάλλου, ότι από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

Πηγή: creta24.gr

Φωτογραφία: naftemporiki.gr

ΕΙΝΝΑΑ: “Παθογένειες του Συστήματος καταδεικνύει η προσπάθεια του διοικητή της 6ης ΥΠΕ να βρει κρεβάτι ΜΕΘ”

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr