ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΑιτωλοακαρνανιαΦροντιστηριακή εκπαίδευση: «Τρέχουν» οι ψηφιακές τάξεις στην Αιτωλοακαρνανία

Φροντιστηριακή εκπαίδευση: «Τρέχουν» οι ψηφιακές τάξεις στην Αιτωλοακαρνανία

Φροντιστηριακή εκπαίδευση: «Τρέχουν» οι ψηφιακές τάξεις στην Αιτωλοακαρνανία

Σημαντικές οι απώλειες στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, λόγω των ιδιαίτερων και των φροντιστηρίων που λειτουργούν χωρίς άδεια

«Έτρεξαν» πρώτοι στην τηλεκπαίδευση για ξένες γλώσσες οι περισσότεροι που δεν συμμετείχαν στα διαδικτυακά μαθήματα κατά το πρώτο lockdown 

 

Μετά τα «αχαρτογράφητα νερά» του πρώτου lockdown, στα οποία κλήθηκαν να «κολυμπήσουν» όλοι οι κλάδοι, τον αιφνιδιασμό και την «αμηχανία» απέναντι στο άγνωστο, καθώς ουδείς γνώριζε τι σημαίνει lockdown και πως πρέπει να συμπεριφερθούν και πως να αντιμετωπίσουν τις καταστάσεις και τις προκλήσεις, ο κλάδος των φροντιστών «διδάχτηκε» και ταυτόχρονα ξεκίνησε να μεταλαμπαδεύει γνώσεις στα παιδιά ως όφειλε.

Η ανακοίνωση του δεύτερου lockdown βρήκε τους φροντιστές σε πλήρη ετοιμότητα και γνωρίζοντας πως πρέπει να «κινηθούν» για να κάνουν σωστά την δουλειά τους μέσω της τηλεκπαίδευσης.

Η Παναγιώτα Δερβίση,Πρόεδρος των φροντιστών μέσης εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας

 

«Στο δεύτερο lockdown ήμασταν προετοιμασμένοι και γνωρίζαμε τι πρέπει να κάνουμε, δεν είναι όπως στο πρώτο lockdown. Ξεκινήσαμε κανονικά τα μαθήματα με ελάχιστες απώλειες μαθητών, αν και αυτό θα φανεί το επόμενο χρονικό διάστημα και κυρίως, αν συνεχιστεί το lockdown, καθώς τώρα είναι πολύ νωρίς. Οι μαθητές του λυκείου εκτός του ότι ξέρουν πως θα λειτουργήσουν στην τηλεκπαίδευση, έχουν και συγκεκριμένους στόχους, ενώ τα πράγματα στα παιδιά μικρότερων τάξεων είναι διαφορετικά. Ο κλάδος μας, όπως και οι περισσότεροι επλήγη πολύ και σοβαρά, καθώς βάλαμε βαθιά το χέρι στη τσέπη για τον εξοπλισμό της τηλεκπαίδευσης, ενώ το μόνο που εισπράξαμε ήταν το βοήθημα των 600 ευρώ. Τα προγράμματα που εξαγγέλθηκαν για τον κλάδο μας επί της ουσίας είναι δάνεια και πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να είναι προσεκτικοί. Είναι δάνεια που έχουν χαμηλό τόκο ή είναι άτοκα, αλλά δεν παύει να είναι δάνεια και όχι προγράμματα στήριξης. Ο κλάδος μας φθείρεται πολύ από τα ιδιαίτερα μαθήματα και τα φροντιστήρια που λειτουργούν χωρίς άδεια. Τα φροντιστήρια αυτά ξεπερνούν το 10%, ενώ το ποσοστό των μαθητών που καταφεύγει σε ιδιαίτερα μαθήματα και κυρίως την εποχή των lockdown ξεπερνά κατά πολύ το 20%. Αυτό αποτελεί σοβαρό πλήγμα για τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης την στιγμή που είμαστε ο μόνος κλάδος λ.χ. που πληρώνει συνεχώς για την άδειά των φροντιστηρίων, εκτός από όλα τα άλλα έξοδα που απαιτεί ένας χώρος που φιλοξενεί παιδία και σχετίζονται με ειδικές διατάξεις, ενώ δεν συμπεριλαμβάνω τα πάγια έξοδα, τα οποία έχει κάθε επιχείρηση» τόνισε η Πρόεδρος των φροντιστών μέσης εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας Παναγιώτα Δερβίση.

Η Ρούλα Αρβανίτη,Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών

Την ίδια στιγμή, η Πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ρούλα Αρβανίτη αναφέρει: «κάνουμε τα μαθήματά μας αποκλειστικά μέσω τηλεκπαίδευσης. Η στάση των γονιών και των μαθητών έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με το πρώτο lockdown, σε σημείο που οι περισσότεροι μαθητές μας που δεν συμμετείχαν στα μαθήματα του πρώτου lockdown αυτή την φορά ήρθαν πρώτοι για να δηλώσουνε συμμετοχή στα μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης. Αυτή την στιγμή κάνουμε κανονικά μαθήματα, αν και παράλληλα είμαστε στη φάση καλύτερης οργάνωσης, ώστε να προσφέρουμε περισσότερα στους μαθητές μας. Βάλαμε βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουμε τον εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση και κυρίως να στηρίξουμε τα φροντιστήριά μας και τα παιδιά μας, των οποίων οι γονείς μας εμπιστεύονται χρόνια για την καλλιέργεια και τις γνώσεις των παιδιών τους. Από το κράτος λάβαμε μόνο τα 600 ευρώ και όσα προγράμματα στήριξης μας είχαν υποσχεθεί, τελικά αφορούσαν πολύ μεγάλα φροντιστήρια, τα οποία δεν υπάρχουν στην Αιτωλοακαρνανία και στους περισσότερους νομούς ανά την Ελλάδα».

Κωνσταντίνος Χονδρός-Εφημερίδα Συνείδηση

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr