Eurovision – Μαρίνα Σάττι: Η αποθέωση και οι γκρίνιες για το «ΖARI»

Τρία 24ώρα μετά την πρώτη μετάδοση του τραγουδιού «ZARI», που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, η Μαρίνα Σάττι πρωταγωνιστεί σε…

eurovision-satti

Τρία 24ώρα μετά την πρώτη μετάδοση του τραγουδιού «ZARI», που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, η Μαρίνα Σάττι πρωταγωνιστεί σε ιστοσελίδες, εκπομπές και social media.  Πρόκειται για ένα κομμάτι που παντρεύει σύγχρονα, παραδοσιακά και έθνικ στοιχεία, ενώ οι στίχοι μιλούν για την αγάπη αλλά και για τα ρίσκα που πρέπει να παίρνουμε κάποιες φορές, σαν μια ζαριά που ρίχνουμε και δεν ξέρουμε τι θα μας φέρει.

Τη μουσική του τραγουδιού «ZARI» συνέθεσαν οι Μαρίνα Σάττι, OGE, Kay Be, Nick Kodonas, Jay Stolar, Gino The Ghost και Jordan Palmer, ενώ τους στίχους υπογράφουν οι VLOSPA, OGE, Μαρίνα Σάττι και Solmeister. Το βιντεοκλίπ σκηνοθέτησε ο Αυστραλός Zac Wiesel. Creative director της εμφάνισης της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή της Eurovision είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός, τη χορογραφία και το movement direction έχει αναλάβει ο Mecnun Giasar (Majnoon), ενώ το art direction οι NMR.

Σε λίγες ημέρες, το βίντεο στο YouTube έχει ξεπεράσει το 1.700.000 προβολές, ενώ στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision, το «Zari» έχει προβληθεί πάνω από 1.000.000 φορές. Τα σχόλια, μάλιστα, από αρκετούς Eurofans από κάθε χώρα της Ευρώπης είναι αποθεωτικά και αποδεικνύουν ότι η καλλιτεχνική ιδιοσυγκρασία της Μαρίνας ενθουσιάζει μερίδα κόσμου. Aλλωστε, από το 2016, όπου και πρωτοσυστήθηκε με το single «Κούπες», έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από τον κόσμο.

Oπως καθετί, όμως, που αφορά στη Eurovision και το τραγούδι που μας εκπροσωπεί, έχει τις αντιδράσεις του. Ετσι το κοινό διχάστηκε, υπήρξαν μάλιστα κάποιοι που θεώρησαν ότι το βιντεοκλίπ προσβάλλει τον μουσικό πολιτισμό χαρακτηρίζοντάς το «βλαχο-μπαρόκ». Στις αντιδράσεις, να σημειωθεί, προστέθηκαν και οι δηλώσεις της Εύης Δρούτσα που έκανε λόγο ότι της «έκλεψαν» το περιβόητο «τα τα τα».

«Αυτό που έκανε η ΕΡΤ αλλά και αυτή (σ.σ.: η Μαρίνα Σάττι) είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχουν κάνει και θα το αλλάξουν αμέσως διότι το “τα τα τα” και ο Ραμαντάν αυτή τη στιγμή με τον Πιτσίνιαγκα (σ.σ.: νεαρός τραγουδιστής στον οποίο έχει γράψει η Εύη Δρούτσα κομμάτι με τίτλο “Δυνατά Tα Tα Tα”) χαλάνε κόσμο σε όλα τα κράτη του κόσμου», είπε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, συνεχίζοντας: «Να ενημερώνονται όταν γράφουν έναν στίχο!

Το “τα τα τα” δεν τους ανήκει αυτή τη στιγμή, γιατί κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο με τον Ραμαντάν και τον Πιτσίνιαγκα, και δεν είναι γνωστό για την ΕΡΤ. Το αν θα κινηθώ νομικά είναι κάτι που θα το αποφασίσει η εταιρία, η οποία και έχει νευριάσει. Τι είναι αυτό που λέει τώρα ξαφνικά; Εμείς κυκλοφορούμε αυτό το τραγούδι, έχει πάει πάρα πολύ καλά, το κυκλοφορούμε στο εξωτερικό. Και έρχεται κάποιος και παίρνει το “τα τα τα”; Τι ανέμπνευστα πράγματα είναι αυτά; Να αλλάξει το στίχο, να βάλει κάτι άλλο, δεν με αφορά εμένα καθόλου». «Δεν είναι μόνο ότι είναι κλοπή, είναι ντροπή για την ΕΡΤ να το κάνει αυτό το πράγμα. Και είναι ντροπή και για τη Σάττι να δεχτεί να πει ένα τραγούδι, το οποίο έχει γίνει τώρα παγκόσμια επιτυχία», κατέληξε.

ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

ΣΤΗ 14η ΘΕΣΗ

Τι συμβαίνει, όμως, με τα στοιχήματα; Στις μεγάλες στοιχηματικές εταιρίες της Ευρώπης, η Ελλάδα βρίσκεται από χθες στη 14η θέση ενώ πριν την παρουσίαση ήταν στη 16η. Στην πρώτη θέση φιγουράρει η Κροατία, ενώ Ουκρανία και Eλβετία συμπληρώνουν την τριάδα. Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Σουηδία, Ισραήλ, Γαλλία και Γεωργία ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Αν και απομένουν δύο μήνες μέχρι τη διοργάνωση της Eurovision, τα στοιχήματα αποτελούν έναν προάγγελο του τι θα συμβεί τη μεγάλη βραδιά. Η Μαρίνα Σάττι έχει αρκετό καιρό να προωθήσει σωστά το «ZARI» και να κερδίσει τους Eurofans με το μουσικό της στιλ και τη φωνή της.