Δρόμος Αγρίνιο - Καρπενήσι: Πόρισμα για νέα χάραξη από την Ομάδα Εργασίας του ΤΕΕ - Δηλώσεις Μπλέτσα στο «Δυτικά FM»

«Είναι ένα πάρα πολύ καλό πόνημα όπου εξετάζεται τι έχει γίνει μέχρι τώρα και προτείνει μια καινούρια χάραξη για την ολοκλήρωση του δρόμου αυτού (Αγρίνιο - Καρπενήσι)», τόνισε χαρακτηριστικά o Λίνος Μπλέτσας.

agrinio-karpenisi - bletsas

Ο αντιπεριφερειάρχης Βιώσιμης Ανάπτυξης, Ενέργειας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος Λίνος Μπλέτσας μίλησε στο «Δυτικά FM 92,8» με αφορμή τη συμμετοχή του στην πρόσφατη (26.2.24) συνάντηση εργασίας με θέμα: «Προσαρμογή της Ελλάδας στην Κλιματική Αλλαγή» στην Ακαδημία Αθηνών, στο πλαίσιο του Έργου «LIFE-IP AdaptInGR», που εκπονείται σε συνεργασία Φορέων με το Υπουργείο Περιβάλλοντος.

Μεταξύ άλλων, ρωτήθηκε από τη Δήμητρα Λαοπόδη και για το δρόμο Αγρινίου – Καρπενησίου (το σχετικό απόσπασμα μετά το 15ο λεπτό του ηχητικού), έργο που φέρεται να «παγώνει» από το αρμόδιο Υπουργείο για τα επόμενα χρόνια, με το Συντονιστικό που συστάθηκε με στόχο την άσκηση πίεσης για την υλοποίησή του, να ετοιμάζεται για κινητοποιήσεις.

Ο κ. Μπλέτσας έκανε γνωστό ότι ολοκλήρωσε το πόρισμά της η Ομάδα Εργασίας που είχε συσταθεί με απόφαση του Τεχνικού Επιμελητηρίου (τμήμα Αιτωλοακρνανίας)  με αντικείμενο την εξέταση της πορείας του έργου του οδικού άξονα Αγρίνιο – Καρπενήσι, τη διατύπωση προτάσεων θεραπείας και τη στοιχειοθέτηση προτεινόμενης χάραξης των υπόλοιπων τμημάτων. «Είναι ένα πάρα πολύ καλό πόνημα όπου εξετάζεται τι έχει γίνει μέχρι τώρα και προτείνει μια καινούρια χάραξη για την ολοκλήρωση του δρόμου αυτού», τόνισε χαρακτηριστικά.

Όπως ανέφερε μέχρι το 4ο χλμ. το έργο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί ενώ από το 7ο χλμ έως τον Άγιο Βλάσιο υπολείπεται ένα ένα περίπου 20% - 30% για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και από εκεί και πέρα δεν έχει γίνει τίποτα ενώ η πρόθεση του Υπουργείου είναι να βελτιώσει την υπάρχουσα χάραξη. «Εμείς ως Τεχνικό Επιμελητήριο προτείνουμε μία καινούρια χάραξη» ανακοίνωσε ο κ. Μπλέτσας, όντας φειδωλός στις δηλώσεις του εν όψει και μιας σειράς διαδικασιών αλλά και την οργάνωση ειδικής εκδήλωσης παρουσίασης μέσα στην άνοιξη.

Αρκέστηκε πάντως να πληροφορήσει  ότι με τη νέα προτεινόμενη χάραξη επιτυγχάνεται ο κανόνας 40-40-40, δηλαδή 40% μείωση της απόστασης, 40% μείωση του χρόνου και 40% αύξησης της ασφάλειας!