Δημοσιογραφική "εξερεύνηση" στη "Συνείδηση" και τον "Δυτικά Fm" από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου

Σε επαφή με το δημοσιογραφικό επάγγελμα, σε πραγματικές συνθήκες,  ήρθαν οι μαθήτριες και μαθητές της Δ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου που επισκέφθηκαν τη "Συνείδηση".

4ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου Συνείδηση

Σε επαφή με το δημοσιογραφικό επάγγελμα, σε πραγματικές συνθήκες,  ήρθαν οι μαθήτριες και μαθητές της Δ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου που, συνοδευόμενοι από τους δασκάλους τους, επισκέφθηκαν τα γραφεία του Ομίλου "Συνείδηση"  όπου λειτουργεί  ο ραδιοφωνικός σταθμός  "Δυτικά Fm 92,8".

Τα γραφεία της "Συνείδησης"  γέμισαν παιδικές φωνές ενώ για τη Δήμητρα Λαοπόδη ήταν μια διαφορετική ραδιοφωνική εκπομπή, με δεκάδες καλεσμένους, πολύ χαμόγελο και εύλογες απορίες.

Η Σοφία και η Βενετία εκπροσωπώντας την τάξη τους, εξέφρασαν τη χαρά τους για την επίσκεψη και ευχαρίστησαν τη δασκάλα τους Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου που τους έδωσε την ευκαιρία να γίνουν "μικροί δημοσιογράφοι".

"Όταν η δασκάλα μας μάς ανακοίνωσε ότι θα έχουμε τη δική μας σχολική εφημερίδα νιώσαμε υπερηφάνεια και ενθουσιασμό", σχολίασαν οι μαθήτριες αναφερόμενες στην 4-e Διάσταση (4η Διάσταση) που εκδίδεται από το σχολείο.

Το πρώτο άρθρο που έγραψε η τάξη Δ1 και θα τους μείνει αξέχαστο, όπως ανέφεραν τα παιδιά, είχε θέμα την Αερολέσχη Αγρινίου την οποία επισκέφθηκαν όλοι οι μαθητές τετάρτης με τους δασκάλους τους Κώστα Αζούκη και Νίκο Δημουλή.

Όπως σημειώθηκε, η σχολική εφημερίδα εκδόθηκε αρχικά με την ουσιαστική συμβολή της περσινής ΣΤ' τάξης που παρέδωσε τη σκυτάλη. "Είμαστε υπερήφανοι που συνεχίζουμε αυτόν τον θεσμό. Θέλουμε να κρατήσει πολλά χρόνια και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η τάξης μας δραστηριοποίηται", τονίστηκε από την πλευρά των μαθητών.

Άξιοι συγχαρητηρίων, πέρα από τα παιδιά, είναι και οι εκπαιδευτικοί  του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νίκος Δημουλής, Απόστολος Σαγάνας, Κώστας Αζούκης, Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου και Αφροδίτη Χριστοδούλου  που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες προκειμένου η εκπαιδευτική διαδικασία να μην περιορίζεται στις σχολικές αίθουσες και να ενισχύει τη δημιουργικότητα και την ευρυμάθεια, ανοίγοντας ουσιαστικούς "δρόμους" γνώσης  για τα παιδιά.

 

Τη «Νέα Ρομποτική Γενιά» (NROBOGEN) υποδέχθηκε ο δήμαρχος Αμφιλοχίας