ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΕυσυνείδηταΚαλύτερα φρένο, για να μην τρέχουν στο ΔΑΚ Αγρινίου σε μισό καινούργιο και μισό παλιό ταρτάν

Καλύτερα φρένο, για να μην τρέχουν στο ΔΑΚ Αγρινίου σε μισό καινούργιο και μισό παλιό ταρτάν

Καλύτερα φρένο, για να μην τρέχουν στο ΔΑΚ Αγρινίου σε μισό καινούργιο και μισό παλιό ταρτάν

Καλύτερα φρένο, για να μην τρέχουν στο ΔΑΚ Αγρινίου σε μισό καινούργιο και μισό παλιό ταρτάν

Ίσως να αλλάξει ο πρώτος με τον οποίο αποφασίζει το Κράτος να βάζει φρένο στα έργα.

Αυτό που ξέραμε από πλείστα όσα παραδείγματα με τα έργα που χρηματοδοτούνται από αμιγώς εθνικούς πόρους είναι ότι ξεκινούσε το έργο, ο ανάδοχος το εκτελούσε κανονικά και κάποια στιγμή σταματούσε η ροή των πληρωμών, με αποτέλεσμα είτε για σχετικό μικρό, είτε για μεγαλύτερο διάστημα ο ανάδοχος να διακόπτει τις εργασίες και αυτές να επανεκκινούν όταν άνοιγε εκ νέου η κάνουλα των χρημάτων.

Τέτοιο παράδειγμα τα τελευταία χρόνια είναι ο δρόμος Πογωνιά – Πλαγιά που πληρώνεται από τους εθνικούς πόρους του Υπουργείο Υποδομών, που είχε το 2023 οκτώ μήνες απλήρωτους λογαριασμούς . Ήρθε όμως πρόσφατα η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και έβαλε φρένο στη δημοπράτηση του νέου ταρτάν στο ΔΑΚ Αγρινίου, που χρηματοδοτεί με δικούς της πόρους και πρόκειται να εκτελέσει ο Δήμος Αγρινίου. Σημειωτέον ότι το έργο εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων το 2021… με προϋπολογισμό 900.000 ευρώ. Ίσως αυτή να είναι μια καλύτερη αντιμετώπιση του όλου προβλήματος, από το αέναο «σταμάτα – ξεκίνα» στα έργα, που φτάνει στο σημείο ένα έργο που εύκολα θα ολοκληρώνονταν μέσα σε δύο χρόνια το πολύ,  να χρειάζεται στο τέλος πέντε ή έξι χρόνια για να υλοποιηθεί.

Κάντο εικόνα οι αθλητές του στίβου στο  ΔΑΚ Αγρινίου να  τρέχουν σε  μισό καινούργιο ταρτάν και μισό παλιό…

Εφημερίδα Συνείδηση

Η Σίσσυ Χρηστίδου “πάγωσε” την Τίνα Μεσσαροπούλου για τον Γιάννη Στάνκογλου: “Σε ρεπορτάζ της εκπομπής σας είχε υπονοηθεί το όνομά μου”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ