Ας μην ξεχνάμε ότι ο κρατικός ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της κυκλοφορίας

Ας μην ξεχνάμε ότι ο κρατικός ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της κυκλοφορίας «Σε πρώτη φάση θα επαναδιαπραγματευτούμε με τους Ιταλούς, η σύμβαση να προβλέπει τα 800 εκατομμύρια επενδύσεων που είχαν δεσμευτεί στο μνημόνιο συνεργασίας. Και το ελληνικό Δημόσιο φυσικά να ολοκληρώσει τα έργα ασφάλειας στο δίκτυο»,

Ας μην ξεχνάμε ότι ο κρατικός ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της κυκλοφορίας

Ας μην ξεχνάμε ότι ο κρατικός ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της κυκλοφορίας

«Σε πρώτη φάση θα επαναδιαπραγματευτούμε με τους Ιταλούς, η σύμβαση να προβλέπει τα 800 εκατομμύρια επενδύσεων που είχαν δεσμευτεί στο μνημόνιο συνεργασίας. Και το ελληνικό Δημόσιο φυσικά να ολοκληρώσει τα έργα ασφάλειας στο δίκτυο», είπε μεταξύ άλλων ο Αλέξης Τσίπρας στην πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξή του για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

Το γεγονός ότι ο Αλέξης Τσίπρας από τη θέση της αντιπολίτευσης μιλά ξανά για επαναδιαπραγμάτευση είναι το μικρότερο κακό. Τη στιγμή μάλιστα που μιλάμε για μια ιδιωτικοποίηση που έκανε η κυβέρνησή του.

Το χειρότερο είναι ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν έχει καταλάβει ότι οι βασικότερες αιτίες του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος βρίσκονται στον κρατικό ΟΣΕ. Φυσικά ευθύνες σίγουρα υπάρχουν και στους Ιταλούς και γιατί όχι ας έρθει η οποιαδήποτε Κυβέρνηση να επαναδιαπραγματευτεί, πρώτα όμως θα πρέπει να δούμε τι συμβαίνει στον κρατικό ΟΣΕ.

Γιατί, ο κρατικός ΟΣΕ είναι αυτός που κάνει τη διαχείριση της κυκλοφορίας. Και τα όσα είδαμε και ακούσαμε μετά το δυστύχημα δείχνουν πως πρέπει αν μη τι άλλο να ξεκινήσουμε από το ΟΣΕ…

Εφημερίδα "Συνείδηση"

Να μην είναι ο Καραμανλής υποψήφιος. Ο Τόσκας ήταν, όμως!