ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΕυσυνείδηταΗ ακρίβεια που δεν σχολιάζουν Μητσοτάκης και Τσίπρας

Η ακρίβεια που δεν σχολιάζουν Μητσοτάκης και Τσίπρας

Η ακρίβεια που δεν σχολιάζουν Μητσοτάκης και Τσίπρας

Η ακρίβεια που δεν σχολιάζουν Μητσοτάκης και Τσίπρας

Για την ακρίβεια διασταύρωσαν αυτή τη φορά τα ξίφη τους, σε συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας.

Υπάρχει όμως μία διαχρονική (ίσως από την προ μνημονίων εποχή) ακρίβεια που δεν την σχολιάζει κανείς τους.

Η ακρίβεια των φόρων και συγκεκριμένα η ακρίβεια γύρω από όλο το «κύκλωμα» της αγοράς και χρήσης αυτοκινήτου.

Και παίρνουμε ως παράδειγμα τις προβλέψεις στον προϋπολογισμό του 2022, καθώς προβλέπεται φυσικά άνοδος στα κρατικά έσοδα από Τέλη Κυκλοφορίας, Τέλος Ταξινόμησης, καύσιμα, ασφάλιστρα και ΦΠΑ.

Το ποσό-μαμούθ των 6,11 δισ. ευρώ θα πληρώσουν οι Έλληνες ιδιοκτήτες οχημάτων το 2022 στο κράτος σύμφωνα με όσα αναγράφει ο Προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων!

Μάλιστα τα έσοδα θα είναι αυξημένα κατά 12,15% σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά που αναγράφονταν στον Προϋπολογισμό του 2021 καθώς για την επόμενη χρονιά η συνολική συνεισφορά από τους οδηγούς οχημάτων υπολογίζεται 6,112 δισ. ευρώ έναντι 5,450 δισ. ευρώ

Ειδικότερα ο προϋπολογισμός προβλέπει έσοδα:

374 εκατ. ευρώ από τον ΦΠΑ στα οχήματα. Το 2021 τα αντίστοιχα έσοδα κυμαίνονταν σε 278 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα τα συγκεκριμένα έσοδα να καταγράφουν άνοδο 34,53%.

292 εκατ. ευρώ από το Τέλος Ταξινόμησης οχημάτων (Κωδικός 11106). Στον Προϋπολογισμό του 2020 τα αντίστοιχα έσοδα ανέρχονταν σε 198 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα την επόμενη χρονιά να καταγράφουν άνοδο 47,47%.

2,1 δισ. ευρώ από το φόρο στη βενζίνη. Τα αντίστοιχα έσοδα στον Προϋπολογισμό του 2021 ανήλθαν σε 1,9 δισ. ευρώ οπότε και εδώ τα έσοδα προβλέπεται ότι θα καταγράψουν άνοδο 12,47%.

Επίσης ο ΕΦΚ στο diesel κίνησης αναμένεται να καταγράψει άνοδο 6,2% καθώς στον Προϋπολογισμό του 2022 εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν 1,38 δισ. ευρώ ενώ πέρυσι είχαν προϋπολογιστεί έσοδα 1,3 δισ. ευρώ.

Με τις υγείες μας λοιπόν, μόνο ο φόρος στη βενζίνη είναι ένας ΕΝΦΙΑ. Και ας φωνάζει εδώ και χρόνια ο κλάδος, αλλά και η κοινωνία για μείωση αν όχι για κατάργηση του Ειδικού Φόρου κατανάλωσης, αυτός κάθε χρόνο φέρνει περισσότερα έσοδα στα κρατικά ταμεία.

Εφημερίδα “Συνείδηση”

Από την τόση υπερρύθμιση πήρε ρεπό και ο κορονοϊός

 

 

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr