ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΑιτωλοακαρνανιαΑγρινιοΑγρίνιο: Προβλήματα στην τοπική αγορά από την τροφοδοσία σε ηλεκτρικές συσκευές

Αγρίνιο: Προβλήματα στην τοπική αγορά από την τροφοδοσία σε ηλεκτρικές συσκευές

Αγρίνιο: Προβλήματα στην τοπική αγορά από την τροφοδοσία σε ηλεκτρικές συσκευές

Αγρίνιο: Προβλήματα παρουσιάζονται στην τοπική αγορά, του Αγρινίου, από την τροφοδοσία σε ηλεκτρικές συσκευές σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Συνείδηση”, η οποία τονίζει πως ανάλογη είναι η εικόνα και στα ανταλλακτικά.

Αναλυτικά το δημοσίευμα της “Συνείδησης”

Δεν έφταναν οι τιμές που έχουν πάρει την ανηφόρα, τις μέρες πριν τις γιορτές εντάθηκε κι ένα άλλο φαινόμενο. Οι καθυστερήσεις στην παραλαβή ηλεκτρικών συσκευών και ανταλλακτικών για επισκευές στην αγορά του Αγρινίου.

Το φαινόμενο δεν είναι άγνωστο και εντείνεται πάντα σε περιόδους κρίσεων, όπως η πανδημία ή η έναρξη του πολέμου, που κλονίζουν τις εφοδιαστικές αλυσίδες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε τέτοιες περιπτώσεις παρατηρείται το φαινόμενο ο εφοδιασμός να είναι τεχνητά μειωμένος, κατά κάποιο τρόπο, προφανώς προς όφελος των μεγάλων υπεραγορών.

Έτσι, η ημερομηνία παράδοσης μιας συσκευής ποικίλει ανάλογα με το ποιο μαγαζί στην επαρχία ζητά την συσκευή κι από ποια εταιρία!

Τα τοπικά σούπερ μάρκετ έχουν δει το φαινόμενο να συμβαίνει και σε προϊόντα τροφίμων, για παράδειγμα στην ζάχαρη. Επιχειρηματίας της περιοχής εξηγεί ότι από όταν κλονίστηκαν οι αλυσίδες παρατηρείται η εξής τεχνητή «έλλειψη».

Εκεί που ο προμηθευτής έφερνε τέσσερα φορτηγά ζάχαρης, τώρα φέρνει μισό φορτηγό, χωρίς περαιτέρω εξήγηση. Ποιος άλλος μπορεί να είναι ο στόχος από το στοκάρισμα από τους μεγάλους και την διαμόρφωση τελικά της τιμής;

Σύμφωνα με επιχειρηματία στον τομέα των συσκευών στο Αγρίνιο, τον κ. Απόστολο Σουβλή, κατάσταση  έχει ως εξής: «Στις δικές μας επιχειρήσεις παρατηρείται το εξής φαινόμενο.

Παραγγέλνει ένας πελάτης από εμάς ένα κλιματιστικό. Κανονικά αυτό έκανε ελάχιστες μέρες να έρθει. Προχθές πελάτης μου ζήτησε, λοιπόν, ένα air condition κι αυτό μας ήρθε μετά από δύο ολόκληρες εβδομάδες.

Οι αλυσίδες επικαλούνται το κλείσιμο σε κάποιες αγορές, όπως της Σαγκάης κι άλλα παρόμοια, αλλά είναι σαφές ότι οι εταιρίες κάνουν ό,τι θέλουν.

Πλέον ζητώ συσκευές που μου ερχόταν ανά 20 ή 30 και μου λένε ότι θα μου στείλουν πέντε ή λιγότερες ανάλογα την εταιρία!».

Το όλο σκηνικό έχει και μια ακόμη πτυχή. Συσκευές που μπορούν να επισκευαστούν, εφόσον βρεθεί το κατάλληλο ανταλλακτικό, προετοιμάζονται για απόσυρση-με το ανάλογο κόστος για το νοικοκυριό- διότι δεν απαντούν καν κάποιες αντιπροσωπείες!

«Δεν είναι όλες οι εταιρίες ίδιες αλλά, με πρόφαση τις δυσκολίες στις αλυσίδες, κάποιες δεν ανταποκρίνονται καθόλου σε αιτήματά μας για ανταλλακτικά, με αποτέλεσμα να ψάχνεις κάτι απλό, ένα λάστιχο ενός ψυγείου για παράδειγμα, να μην βρίσκεις αυτό που ταιριάζει και το ψυγείο να καθίσταται άχρηστο», εξηγεί ο κ. Σουβλής.

Πρόκειται για άλλη μια στρέβλωση της αγοράς, με λίγα λόγια, κι άλλο ένα πρόβλημα που έχουν οι μικρότερες, τοπικές επιχειρήσεις την χειρότερη εποχή για τον καταναλωτή.

Και οι αρμόδιοι πρέπει να ασχοληθούν, τα μικρά καταστήματα αγκομαχούν να μείνουν ανοιχτά, οι στοχευμένες ελλείψεις και καθυστερήσεις πλέον δεν μπορεί να είναι ανεκτές.

Εφημερίδα “Συνείδηση” 

Πανελλαδικές εξετάσεις: «Κύμα» αλλαγών φέτος

 

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr

τελευταια νεα →