ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ - Ειδήσεις, ΝέαΑιτωλοακαρνανιαΑγρινιοΑγρίνιο -Λιανεμπόριο: Δώρο άδωρο οι εκπτώσεις

Αγρίνιο -Λιανεμπόριο: Δώρο άδωρο οι εκπτώσεις

Αγρίνιο -Λιανεμπόριο: Δώρο άδωρο οι εκπτώσεις

Προβληματισμένοι έμποροι, φοβισμένοι καταναλωτές

Μειωμένη και η κίνηση του Σαββάτου

Σε άλλες περιόδους στο τέλος του καλοκαιριού οι έμποροι έκαναν το ταμείο των εκπτώσεων, φέτος όμως λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και το τρίμηνο lockdown που μεσολάβησε, το ταμείο είναι ούτως ή άλλως μείον… Η «Σ» καταγράφει την αποτίμηση, που κάνουν οι έμποροι του Αγρινίου για την περίοδο των εκπτώσεων, η οποία ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες. Το γενικό συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι οι απώλειες του προηγούμενου διαστήματος για τον εμπορικό κόσμο της πόλης ήταν τόσο μεγάλες που οι εκπτώσεις δεν μπορούν να τις καλύψουν.

Εν τω μεταξύ ένα σημαντικό ποσοστό των εμπόρων του Αγρινίου επιχείρησε να καλύψει τις απώλειες διατηρώντας τα καταστήματα τους ανοιχτά, παρά την απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου. Και σε αυτή την περίπτωση όμως η εικόνα της εμπορικής κίνησης δεν άλλαξε πολύ. Κίνηση μπορεί να υπήρχε, όμως η πλειοψηφία των καταναλωτών παρέμεινε αρκετά «κουμπωμένη» στις αγορές της.

  • Η Λένα Καρακώστα (Cosmetico) αναφέρει: «Φέτος η περίοδος των εκπτώσεων δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα, ο κόσμος είναι πολύ φοβισμένος για το νέα κύμα κορονοϊού με αποτέλεσμα αυτό να φανεί και στις αγορές του. Δεν ανοιγόταν και δεν έπαιρνε το κάτι παραπάνω. Το κενό αυτό των τριών μηνών, που ήμασταν κλειστοί δεν καλύφθηκε, παρόλο που οι εκπτώσεις ήταν μεγάλες και προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε και εμείς από την πλευρά μας. Ο κόσμος δεν ανταποκρίθηκε, όπως περιμέναμε και είμαστε και εμείς φοβισμένοι για το τι θα γίνει στη συνέχεια.

Τα Σάββατα εγώ έμεινα ανοιχτή, ήταν κάτι που έκανα και πέρυσι και η κίνηση ήταν καλύτερη σε σχέση με πέρυσι, καθώς ο κόσμος δυσαρεστήθηκε, που έμειναν κλειστά τα καταστήματα, γιατί περίμενε μετά από όλο αυτό που συνέβη η αγορά να ήταν ανοιχτή. Ανταποκρίθηκε ευχάριστα».

  • Ο Πάνος Μπεσίνης (Έφη Ρήγα) σημειώνει: «Φέτος ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά και ειδικά η περίοδος του καλοκαιριού μετά από μία παρατεταμένη υπερδεκαετή κρίση συνέβη και αυτό που όλοι γνωρίζουμε με την υγειονομική κρίση. Μετά από ένα υποχρεωτικό lockdown 60 περίπου ημερών ο κλάδος μας ήταν απίθανο έως αδύνατο να αναπληρώσει αυτό το χαμένο χρόνο. Με δεδομένο λοιπόν ότι η αγοραστική δύναμη και στην πόλη και στην ευρύτερη περιοχή, αλλά και στην χώρα μετά την κρίση που ανέφερα είναι χαμηλή, με δεδομένο επίσης ότι ο θεσμός των εκπτώσεων κατά την γνώμη μου μεθοδευμένα έχει απαξιωθεί για πάρα πολλά χρόνια μέσα από διάφορα τρικ προεκπτώσεων, ενδιάμεσων εκπτώσεων και δεκαημέρων δεκαπενθημέρων προσφορών, άρα έχει χάσει την αίγλη του και την οικονομική δυναμική του, δεν μπορούσαμε να προσδοκούμε, ούτε να τρέφουμε αυταπάτες και ούτε να καλλιεργούμε ψευδαισθήσεις ότι θα μπορούσε ο χαμένος αυτός χρόνος του υποχρεωτικού lockdown να αναπληρωθεί. Όπως και δεν έγινε. Οι εμπορικές επιχειρήσεις ειδικά στους κλάδους ένδυσης και υπόδησης. οι οποίες κάνουν αγορές μία ίσως και δύο σεζόν νωρίτερα, με το που θα ξεκινούσε η ανοιξιάτικη περίοδος του Πάσχα αλλά και των αποκριών και τα μαγαζιά είχαν γεμίσει με νέα εμπορεύματα, κλείσαμε. Οπότε ο κλάδος είναι σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση και χωρίς καμία στήριξη του κράτους από χρηματοδοτικά εργαλεία. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι και φέτος ήταν άλλη μία πτωτική χρονιά για την αγορά της πόλης.

Τα Σάββατα στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης η πλειοψηφία των καταστημάτων ήταν ανοιχτά. Στην υπόδηση 9/10 μαγαζιά άνοιξαν και στην ένδυση 7/10 ήταν ανοιχτά. Τα Σάββατα του Ιουλίου υπήρχε ένα αρκετά καλό αγοραστικό ενδιαφέρον, ενώ του Αυγούστου όχι τόσο. Παρόλα αυτά το άνοιγα των Σαββάτων φέτος με τις ιδιαιτερότητες και τις πρωτόγνωρες καταστάσεις που ζήσαμε ήταν επιβεβλημένο για πάρα πολλούς λόγους. Ήταν μια ανάγκη να δοθεί ένα στίγμα για ένα κλάδο, που είναι στην κατάρρευση».

  • Η Πέγκυ Τασουνίδου (MS boutique) σημειώνει: «Το κομμάτι του lockdown ήταν πάρα πολύ δύσκολο και σε καμία περίπτωση το κομμάτι των εκπτώσεων δεν έχει «φτιάξει» το διάστημα που το κατάστημα ήταν κλειστό. Δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολα τα πράγματα και ο χειμώνας που έρχεται θα είναι από τους δυσκολότερους. Υπήρχε κίνηση το καλοκαίρι, ωστόσο ο κόσμος είναι αρκετά μαζεμένος.

Τα Σάββατα ήμασταν από τα καταστήματα που ανοίξαμε φέτος και δεν υπήρχε ανταπόκριση από τον κόσμο δυστυχώς. Νομίζω είναι κάτι που θα πάρει πάρα πολύ καιρό για να επανέλθει».

  • Ο Νεκτάριος Ασημακόπουλος παρατηρεί:  «Η κίνηση της αγοράς μετά το lockdown που είχαμε, μπορώ να πω τουλάχιστον για το δικό μου το μαγαζί, πήγε όπως και πέρυσι. Βέβαια, για να καλυφθεί ο τζίρος από τον καιρό που ήμασταν κλειστά είναι αδύνατον καθώς το χάσιμο από τον καιρό που ήμασταν κλειστά δεν έχει ξαναγίνει. Γενικώς ο τζίρος είναι μειωμένος και ευελπιστούμε σε κάτι καλύτερο. Θα ήθελα να αναφερθώ για το κομμάτι των εκπτώσεων ότι ο κόσμος που μπαίνει μέσα στο μαγαζί διαμαρτύρεται για ψεύτικες εκπτώσεις. Η διάρκεια των εκπτώσεων είναι πολύ μεγάλη και πρέπει να μειωθεί, έτσι ώστε και το μαγαζί να βγάζει το εμπόρευμα του και ο πελάτης να κάνει αγορά σε πραγματικές εκπτώσεις».

 

Ευαγγελία Σερλεμέ – Εφημερίδα Συνείδηση

Λήξη συναγερμού για την φωτιά στην Άνω Κανδήλα (ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ)

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Χαριλάου Τρικούπη 26
30131 Αγρίνιο, GR
Τηλ: +30-2641039410
Email: info@sinidisi.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ