Αγρίνιο: Ένας ευδιάθετος... Βούδας μέσα στην Black Friday!
Τι πιο φυσιολογικό από το να εμφανιστεί ένας ευδιάθετος... Βούδας στο Αγρίνιο ενόψει Black Friday;
Σε τελική ανάλυση, αν δεν το ζήσεις, αν δεν κάνεις πρωτότυπο και "πιασάρικο" μάρκετινγκ, ποιος ο λόγος να συμμετέχεις σε μια "γιορτή" που είναι ο ορισμός του μάρκετινγκ, ειδικά στο ξεκίνημα της εορταστικής περιόδου.
Κάπως έτσι το σκέφτηκαν και οι άνθρωποι στο "Funky Buddha" στην πόλη, με αποτέλεσμα ο ίδιος ο ιδιοκτήτης, Βαγγέλης Καρακίτσος, να βγει ως αυτό ακριβώς, που λέει το όνομα!
Ως ευχάριστος, ευδιάθετος, Βούδας και να βάλει τον κόσμο στο πνεύμα.
Μόδα από το εξωτερικό; Και λοιπόν; Από την στιγμή που έχει περάσει την αγορά, ας το κάνουμε όπως πρέπει!
Έτσι κι αλλιώς, δεν περισσεύει το χρώμα και η λίγη παραπάνω τρέλα στην περιοχή.
Πάντως, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν ένα σύγχρονο τύπο μάρκετινγκ στο Αγρίνιο, το βλέπεις αυτό σε τέτοιες δράσεις αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα, τις φωτογραφίσεις κλπ.
Μην ξεχνάμε ότι "funky" σημαίνει και να πιάνεις τον ρυθμό, τον παλμό.
Και η αγορά σίγουρα έχει παλμό που πρέπει να τον ακούσεις και να τον ακολουθήσεις...