Στη Ναύπακτο η 13η Πανελλήνια συνάντηση Royal Enfield

Την γραφική πόλη της Ναυπάκτου, επέλεξαν για την 13η Πανελλήνια συνάντησή τους οι λάτρεις των μηχανών Royal Enfield.

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό γεγονός τόσο για τους οδηγούς όσο όμως και για την ίδια την Ναύπακτο, η οποία με τέτοιες συναντήσεις, αναβαθμίζεται τουριστικά ακόμα περισσότερο. H 13η Πανελλήνια Συνάντηση του Royal Enfield Club Hellas (RΕCH) στη Ναύπακτο. Το τριήμερο το Αγίου Πνεύματος 15-17 Ιουνίου επέλεξαν οι φίλοι της κλασικής μοτοσυκλέτας Royal Enfield να επισκεφτούν τη Ναύπακτο και να πραγματοποιήσουν την ετήσια συνάντησή τους.Η Ναύπακτος αποτελεί προορισμό για μοτοσυκλετιστές που κινούνται είτε μεμονωμένα είτε σε ομάδες.Είναι σημείο συνάντησης λεσχών που έχουν μέλη σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.Καλώς να ορίσετε φίλοι της Royal Enfield.

H ιστορία της μοτοσυκλέτας Royal Enfield

Η επίσημη χρονολογία «γέννησης» της Royal Enfield θεωρείται το 1901. Οι βάσεις είχαν μπει μερικά χρόνια πριν, το 1882, όταν ο GeorgeTownsend αποφάσισε να μεταμορφώσει την βιοτεχνία κατασκευής βελόνων ραφής του πατέρα του σε μια επιχείρηση παραγωγής εξαρτημάτων ποδηλάτων. Και όπως συνήθιζαν εκείνη την εποχή πολλές φίρμες ποδηλάτων, έτσι και ο Townsend, με την αυγή του 20ου αιώνα αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, περνώντας από το bicycle στο motorcycle.

Η πρώτη Enfield (το Royal θα προστεθεί στον τίτλο της λίγα χρόνια αργότερα) θα κάνει την εμφάνισή της πριν από 118 χρόνια και αυτή θα είναι η αρχή μιας ένδοξης πορείας μέσα στις επόμενες δεκαετίες. Μιας διαδρομής με αρκετά σκαμπανεβάσματα, καθώς η Βρετανική μάρκα γνώρισε επιτυχίες αλλά και δυσκολίες, δοκίμασε την τύχη της στην Αμερική και βρέθηκε αντιμέτωπη με ουκ ολίγες οικονομικές κρίσεις. Αυτή η ιδιαίτερη, κινηματογραφική πορεία της ήταν ευχή και κατάρα καθώς η Royal Enfieldδεν έγινε εμπορικά η mainstream μηχανή της Αγγλίας, αλλά απέκτησε φανατικό κοινό εξαιτίας του ιδιαίτερου design της και της μοναδικότητας του στυλ της.

Δύο ήταν οι εμβληματικοί σταθμοί που την καθόρισαν.

Ο πρώτος σταθμός θα έρθει το 1931 με την παρουσίαση της Royal Enfield Bullet – ουσιαστικά μιας μηχανής προάγγελου των Bullets που μέσα στις επόμενες δεκαετίες θα γίνουν τα αγαπημένα δίτροχα των Enfield fans. Είναι τόσο μεγάλη η επιτυχία του μοντέλου Bullet, που ακόμα κουβαλάει τον τίτλο της μηχανής με την μεγαλύτερη διάρκεια συνεχόμενης παραγωγής: από το 1948 έως σήμερα.

Η δεύτερη απόφαση σταθμός στην ιστορία της Royal Enfield θα παρθεί το 1949 όταν ανοίγει το εργοστάσιο στο Τσενάι της νότιας Ινδίας, με σκοπό την κατασκευή μοτοσυκλετών για τις στρατιωτικές και αστυνομικές αρχές της χώρας. Η κίνηση δεν ήταν αποικιοκρατική καθώς από το 1947 είχε δύσει ο ήλιος της Βρετανικής αυτοκρατορίας πάνω από την ανεξάρτητη πλέον Ινδία. Ήταν όμως μια στρατηγική απόφαση που ουσιαστικά έσωσε το βρετανικό brand: Όταν το 1967 σταμάτησε η παραγωγή των μοτοσικλετών στο Ρέντιτς της Αγγλίας και τέσσερα χρόνια αργότερα έκλεισε η «μαμά-εταιρία», η Royal Enfield συνέχισε να υπάρχει. Aρχικά ως Enfield India, μέχρι που να καταφέρει το 1995 να πάρει «πίσω» το originalόνομά της.

Έκτοτε η Royal Enfield παρέμεινε πιστή στην ιστορία της και καθιερώθηκε ως μια ιδιόρρυθμη, ουσιαστικά ρετρό μάρκα. Όμως τα τελευταία χρόνια έχει μπει ξανά, δυναμικά, στο παιχνίδι της πρωτοπορίας.  Το 2009 κυκλοφορεί το νέο της μοντέλο Bullet 500 Efi C5, με νέο κινητήρα, ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά. Ενώ πρόσφατα παρουσίασε τις «δίδυμες» Interceptorκαι Continental GT 650 – δύο δίτροχα με café racer/ scrambler αισθητική, που όμως κρύβουν μέσα τους μπόλικη σύγχρονη τεχνολογία.

npress.gr

Μετέτρεψαν σε χώρο πάρκινγκ τον ωραιότερο πεζόδρομο του Αγρινίου! (ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ)