Σημαντικές εξαγγελίες Σπίρτζη για τα οδικά έργα - Ικανοποίηση Παπαναστασίου - ΗΧΗΤΙΚΟ

Σε τροχιά υλοποίησης η κάθετη σύνδεση Αγρινίου Σημαντικές εξαγγελίες για τα οδικά έργα της Αιτωλοακαρνανίας και ιδιαίτερα για την πολύπαθη και πολυσυζητημένη κάθετη σύνδεση του…

papanastasiou-spirtzis

Σε τροχιά υλοποίησης η κάθετη σύνδεση Αγρινίου

Σημαντικές εξαγγελίες για τα οδικά έργα της Αιτωλοακαρνανίας και ιδιαίτερα για την πολύπαθη και πολυσυζητημένη κάθετη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, περιελάμβανε η ομιλία του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη στην Πάτρα, στο πλαίσιο του 6ου Αναπτυξιακού Συνεδρίου της εφημερίδας «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ».

Στην ομιλία του ο κ. Σπίρτζης, ανέφερε για την Αιτωλοακαρνανία τα εξής:

Έχουμε συμφωνήσει με τους παραχωρησιούχους να κάνουμε τις μελέτες των αντιπλημμυρικών έργων που είναι μεγάλης επικινδυνότητας, να τρέξουν γρήγορα, η λίστα είναι εδώ, είναι πολύ μεγάλη. Προκειμένου, μετά το Υπουργείο, μέσα στο Φθινόπωρο, να προχωρήσει στην περιβαλλοντική αδειοδότηση και τέλη Οκτωβρίου - αρχές Νοεμβρίου να γίνουν οι δημοπρασίες για τα αντιπλημμυρικά έργα της περιοχής, που έχουν ζητήσει όλοι οι Δήμαρχοι, όλοι οι Περιφερειάρχες, από όπου διέρχονται οι αυτοκινητόδρομοι. Όλοι και οι πέντε αυτοκινητόδρομοι, και στις πέντε παραχωρήσεις που έχουμε στη χώρα. Τώρα στις οδικές συνδέσεις, ένα ακόμη δείγμα του «καλού» σχεδιασμού, είναι, το Αγρίνιο να μην έχει σύνδεση! Με πρωτοβουλία και του Δημάρχου και σε συνεννόηση και με το Υπουργείο, υπήρξε μελετητικό γραφείο της περιοχής που έκανε δώρο τη μελέτη και ο δρόμος αυτός θα ολοκληρωθεί. Θα ενταχθεί, θα δημοπρατηθεί με την ολοκλήρωση των μελετών. Το Υπουργείο προωθεί και έχει ξεκινήσει ήδη τη διαβούλευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση των εξής έργων σύνδεσης με τα έργα παραχώρησης. Είναι το Καλό νερό – Τσακώνα είναι περίπου προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων, είναι το Αρχαία Ολυμπία – Βυτίνα γιατί όταν λέμε για σύνδεση των αρχαιολογικών χώρων να μη μιλάμε στα λόγια, να τη λέμε πραγματικά και να την υπηρετούμε. Είναι η κάθετη σύνδεση όπως είπα πριν του Αγρινίου με την Ιόνια οδό, είναι το Αντίρριο-Ναύπακτος και είναι η ολοκλήρωση του κόμβου Μενιδίου Αιτωλοακαρνανίας. Αυτά τα έργα θα χρηματοδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Για τον Πύργο- Καλό νερό σας είπα η δημοπράτηση θα γίνει τον Οκτώβριο του 2018 και δεν ξέρω αν έχω ξεχάσει κάτι για κάποιο σημαντικό οδικό άξονα της περιοχής. Ωστόσο, το Άκτιο – Αμβρακία είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα του πως δεν πρέπει να γίνονται έργα και θα μας πει μετά ο Κ. Καραμανλής αν κάνει κατάτμηση στο Άκτιο – Αμβρακία και αν οι ανάδοχοι εκείνου του έργου με εκείνες τις εκπτώσεις, που δεν έγινε, είχανε κάτι από το Πάτρα Πύργος. Ως Νέα Δημοκρατία θα μας απαντήσει, όχι ως Κ. Καραμανλής. Πάμε στα σιδηροδρομικά έργα. Σε μια περιοχή που για δεκαετίες ο σιδηρόδρομος ήταν τρόπος ζωής, υποβαθμίστηκε και έγινε άγνωστο τοπίο η ολοκλήρωση των έργων. Και ταυτόχρονα έγινε αντικείμενο μικροπολιτικής εκμετάλλευσης είτε ο τρόπος διέλευσής τους είτε το αντικείμενο των έργων».

Την ικανοποίησή του για τις εξαγγελίες Σπίρτζη, εξέφρασε ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου, μιλώντας στον «ΔΥΤΙΚΑ FM 92,8» και την εκπομπή «10 ΜΕ… ΤΟΝΟ». Όπως υποστήριξε ο κ. Παπαναστασίου «το έργο φαίνεται να μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης. Η δωρεάν μελέτη που κατατέθηκε προ μηνών, έπαιξε σημαντικό ρόλο. Το Υπουργείο δείχνει να έχει κατανοήσει την αναγκαιότητα του έργου, το έλλειμμα και την απομόνωση της περιοχής από τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού».

Νίκος Αγγελόπουλος για την εφημερίδα "Συνείδηση"

Ιόνια Οδός: Είχαν κρύψει τα ναρκωτικά σε κάλτσες!