Πρύτανης ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας: Ο ίδιος ο υπουργός παρουσίασε τη λύση του «ΕΑΠ»

Ο Πρύτανης του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Βασίλης Τριανταφύλλου στο Σχέδιο ψηφίσματος που κατέθεσε στη χθεσινή συνεδρίαση της Συγκλήτου αναφέρει ότι:

Α. Στη συνεδρίαση της Επιτροπής τον Ιανουάριο του 2019 (σ.σ.συμμετείχε και ο ίδιος ο κ. Τριανταφύλλου)  παρουσιάστηκε από τον ίδιο τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου η “λύση του ΕΑΠ”.

Β. Η Επιτροπή δεν συνεδρίασε ξανά και ουδέποτε συνέταξε τελικό πόρισμα.

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Παιδείας στην Συνέντευξη Τύπου της προηγούμενης εβδομάδας δήλωσε ότι υπάρχει πόρισμα της Επιτροπής βάσει του οποίου θα συνταχθεί το Σχέδιο Νόμου συγχώνευσης του ΤΕΙ με το Παν. Πατρών, και ότι ο ίδιος δεν έκανε πρόταση συγχώνευσης του ΤΕΙ με το ΕΑΠ, αλλά ούτε και πήρε θέση.

Το Σχέδιο Ψηφίσματος που τελικά στη Σύγκλητο δεν τέθηκε σε ψηφοφορία οι Συγκλητικοί αποφάσισαν να αναμένουν  το Σχέδιο Νόμου από τον υπουργό Παιδείας και στη συνέχεια να υπάρξει τοποθέτηση,προτείνονται τα εξής:

1. Δημιουργία Σχολής Τεχνολογίας , σύμφωνα με την πρόταση που κατέθεσαν τα μέλη της Επιτροπής με τμήματα:

-Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
-Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συστημάτων
-Μηχανολογικών και Βιομηχανικών Συστημάτων
-Συντήρησης και Αποκατάστασης Δομημένου Περιβάλλοντος.

2. Την ένταξη των μελών ΔΕΠ στα αντίστοιχα τμήματα (κατ αναλογία των άλλων τμημάτων  του ΤΕΙ  Δυτ. Ελλάδας). Σε όσα μέλη ΔΕΠ δεν επιθυμούν να ενταχθούν στα νέα αυτά τμήματα να τους δοθεί η δυνατότητα να ενταχθούν μετά από αίτηση τους σε άλλα τμήματα του νέου Ιδρύματος.

3. Την ένταξη των φοιτητών στα αντίστοιχα τμήματα με δικαίωμα την απόκτηση του νέου πτυχίου , σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών.

4. Την διατήρηση των ΠΜΣ   και την ένταξη των εργαστηρίων  στα αντίστοιχα τμήματα του νέου Ιδρύματος.

Εναλλακτική πρόταση: να γίνει Πανεπιστήμιο

Σε περίπτωση που δεν προκριθεί αυτή η λύση ζητείται να προωθηθεί η λύση πανεπιστημιοποίησης του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας κατ αναλογία του ΤΕΙ Κρήτης.

esos.gr

Σε ΦΕΚ η Κοινή Υπουργική Απόφαση για την προκήρυξη 4.500 διορισμών στην Εκπαίδευση