Εως τέλος του χρόνου η υποβολή Πόθεν Έσχες

Με τροπολογία που κατατέθηκε στην Βουλή τροποποιούνται διατάξεις σχετικά με την υποβολή «Πόθεν Εσχες» και συγκεκριμένα με τη δήλωση και τον έλεγχο της περιουσιακής κατάστασης βουλευτών, δημοσίων υπαλλήλων και λειτουργών και λοιπών κατηγοριών προσώπων Συγκεκριμένα σύμφωνα με την τροπολογία ορίζονται τα εξής:

-Επανακαθορίζεται η κατηγοριοποίηση των υπόχρεων σε δήλωση περιουσιακής κατάστασης όσον αφορά στα όργανα ελέγχου των δηλώσεων και συγκεκριμένα οι δηλώσεις των Ειδικών Επιθεωρητών που είναι αποσπασμένοι στο γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης ελέγχονται εφεξής από την Γ’ Μονάδα Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, αντί από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης που ισχύει.

– Παράλληλα, διαγράφονται ως υπόχρεοι οι βοηθοί του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, οι θέσεις των οποίων έχουν ήδη καταργηθεί

– Παρατείνονται, κατά δύο (2) μήνες, οι προβλεπόμενες προθεσμίες για την έκδοση τιον απαιτούμενοι αποφάσείον, με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα σχετικά με την ηλεκτρονική υποβολή και τη δημοσιοποίηση των δηλιόσειον, τα αρμόδια όργανα για την επιβολή προστίμων και τη διαδικασία επιβολής και είσπραξης αυτών κ.λπ.

– Ορίζεται ρητά το χρονικό διάστημα (από 1-10-2016 έως 31-12-2016), για την υποβολή των δηλώσεοον περιουσιακής κατάστασης έτους 2016 χρήσης 2015