Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 8ο Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών

Το 8ο Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΣΦΗΜΜΥ) διοργανώθηκε στις 3-5 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών. Η εκδήλωση ήταν ευκαιρία συνάντησης φοιτητών αλλά και καθηγητών, μηχανικών, και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο πεδίο της επιστήμης του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών και Πληροφορικής.

Ήταν ένα βήμα παρουσίασης εργασιών φοιτητών, αλλά και καινοτόμων ιδεών για επιχειρηματικές ιδέες και προϊόντα, καθώς και ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και τις νέες προκλήσεις της αγοράς εργασίας. Το ΣΦΗΜΜΥ 8 παρακολούθησαν πάνω από 1600 σύνεδροι, καθηγητές και φοιτητές που ήρθαν από Πανεπιστήμια και ΤΕΙ ολόκληρης της χώρας. Ήταν το μεγαλύτερο συνέδριο που έχει διεξαχθεί ως σήμερα στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου. Την οργάνωσή του ανέλαβαν φοιτητές που ανήκουν σε δύο Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων και το Τμήμα Μηχανικών Υπολογιστών, ενώ υπήρξε ενεργός συμμετοχή του Τμήματος Μηχανολόγων με τη Λέσχη Ρομποτικής και τη συμμετοχή του UoP Racing team. Πάνω από 60 φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών συμμετείχαν στην οργάνωση, που δούλεψαν για μήνες για την επιτυχία της εκδήλωσης και τους αξίζουν συγχαρητήρια.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παράλληλες συνεδρίες και σεμινάρια, όπως η παρουσίαση του mi-Cluster συνεργατικού σχηματισμού μικροηλεκτρονικής του Corallia, η παρουσίαση της λέσχης ρομποτικής, σεμιναρίου σε προγραμματισμό σε scala από τη φοιτητική ομάδα του IEEE, σεμινάριο σε επεξεργασία ήχου από την Accusonus, ενώ έγινε διαγωνισμός φοιτητικών πρότζεκτ, συνάντηση για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, παρουσίαση ερευνητικών ομάδων. Το πρόγραμμα περιελάμβανε προσκεκλημένους ομιλητές σε θέματα αιχμής της τεχνολογίας από Ελληνικούς και διεθνείς φορείς.

Η εκδήλωση αυτή ήταν ευκαιρία να έλθουν πιο κοντά τα Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, κάτι που είναι απαίτηση των καιρών, τόσο σε θέματα έρευνας όσο και σε θέματα εκπαίδευσης, δεδομένης της διεπιστημονικότητας των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος μηχανικός.