Πρωτιά για τις καρμανιόλες Αντιρρίου –Αγρινίου – Ιωαννίνων και Πατρών – Κορίνθου

Αντιρρίου –Ιωαννίνων και Πατρών Κορίνθου – και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας καταλαμβάνουν εξέχουσα θέση στις εθνικές καρμανιόλες για τις οποίες η ευθύνη επιβίωσης για όσους τις χρησιμοποιούν ανήκει αποκλειστικά και μόνος τον οδηγό, όπως αναφέρουν τα news247 και το patrastimes.gr.

Κορίνθου-Πατρών: Δρόμος-καρμανιόλα

Το Μάρτιο του 2016, στη νέα εθνική οδό Αθηνών-Πατρών, στο ύψος του κόμβου της αρχαίας Κορίνθου, ένα αυτοκίνητο με κατεύθυνση προς την Πάτρα, εξετράπη της πορείας του και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα με αποτέλεσμα η σύγκρουση με δεύτερο αυτοκίνητο να είναι μοιραία.

Ο δρόμος από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα και αντίστροφα έχει χαρακτηριστεί τόπος μαρτυρίου, αφού λείπουν τα προστατευτικά διαζώματα ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε αρκετά σημεία. Πάντως, τώρα οι εργασίες κατασκευής στον οδικό άξονα της Ολυμπίας Οδού βρίσκονται σε εξέλιξη με στόχο να γίνεται ασφαλής και γρηγορότερη διέλευση.

Επικίνδυνο το Αντίρριο-Ιωάννινα

Παγίδα και καρμανιόλα χαρακτηρίζουν το παλιό οδικό δίκτυο Αντίρριο – Αγρίνιο – Ιωάννινα όσοι το γνωρίζουν. Καθημερινά το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο δέχεται μεγάλο όγκο αυτοκινήτων. Οδηγοί που περνούν, μάλιστα, από εκεί αναφέρουν τις εξής απουσίες: έλλειψη ολοκληρωμένων κόμβων, απουσία σωστού φωτισμού, κατάλληλης οδοσήμανσης, φθαρμένη άσφαλτος με πολλές λακκούβες, στενότητα δρόμου, ελεύθερη πρόσβαση αγροτικών οχημάτων. Επικίνδυνη εναλλαγή τμημάτων κλειστού αυτοκινητοδρόμου και εθνικής οδού.

Η στροφή-καρμανιόλα της λεωφόρου Κηφισίας

Το συγκεκριμένο σημείο θεωρείται ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία της πρωτεύουσας, αφού μοναδική προειδοποίηση αποτελεί η πινακίδα που επιβάλλει όριο ταχύτητας 50 χιλιόμετρα την ώρα.

Οι γνώστες του σημείου υποστηρίζουν ότι δεν φταίει μόνο ο δρόμος αλλά και η συμπεριφορά των οδηγών, οι οποίοι τις περισσότερες φορές αγνοούν την πινακίδα και αναπτύσσουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες. Όμως, οι συγκοινωνιολόγοι επισημαίνουν ότι η συγκεκριμένη στροφή παρουσιάζει μεγαλύτερο βαθμό επικινδυνότητας σε σύγκριση με τα σημεία του δρόμου, αφού η ορατότητα είναι μειωμένη.

454karmaniola Φόβος και τρόμος η Κρήτη

Ένας ακόμη νεαρός προστέθηκε τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής στη μακρά λίστα θανάτων από τροχαία δυστυχήματα στην Κρήτη. Το νέο θανατηφόρο τροχαίο συνέβη στα Χανιά. Το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 20χρονος προσέκρουσε πάνω σε κολόνα φωτισμού και στη συνέχεια σε δέντρο.

Η Κρήτη, για όσους ξέρουν, πέρα από τις ομορφιές της, διατηρεί και μια θλιβερή πρωτιά, καθώς στο επαρχιακό της δίκτυο έχουν αφήσει την τελευταία τους πνοή οι περισσότεροι άνθρωποι σε όλη τη χώρα.

Γι’ αυτό και το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου, επιδιώκοντας την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των οδηγών για ασφαλέστερη οδήγηση με σκοπό την ελάττωση των τροχαίων ατυχημάτων, πραγματοποίησε συναντήσεις για να βρεθούν λύσεις στο τεράστιο αυτό πρόβλημα.

Στο Ρέθυμνο: «Αν κάνει κάποιος μια ακτινογραφία στο οδικό δίκτυο της Κρήτης, θα διαπιστώσει ότι ο πιο παραμελημένος νομός είναι αυτός της Ρεθύμνης. Αν εξαιρέσει κάποιος ελάχιστα χιλιόμετρα, μιλάμε για 2 ή 3 κοντά στην πόλη μας, όλο το άλλο οδικό δίκτυο είναι καρμανιόλα», αναφέρει στο Νews247 ο δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης.

Όλο το οδικό δίκτυο, πηγαίνοντας προς το Ηράκλειο, όπως περιγράφει ο δήμαρχος, είναι γεμάτο εικονοστάσια. Είναι ένα δίκτυο με πάρα πολλές στροφές στο μεγαλύτερο μέρος του και αρκετά παλιό. «Από τα 80 χλμ μέχρι το Ηράκλειο, τα 65 είναι επικίνδυνα», επισημαίνει ο κ. Μαρινάκης και προσθέτει: «Από το Ρέθυμνο προς τα Χανιά τα 50 χλμ. κρύβουν, επίσης, παγίδες».

 Στα Χανιά: Ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης, που χαρακτηρίζεται και εθνικό οδικό δίκτυο, θα μπορούσε να λάβει ένα χαρακτηρισμό αντίστοιχο της καρμανιόλας. «Έχει, δηλαδή, πολλά σημεία που δεν βρίσκονται κοντά στις τρεις μεγάλες πόλεις, τα οποία είναι διπλής κατεύθυνσης και πάρα πολύ επικίνδυνα. Η σήμανση είναι παλιά και ακατάλληλη. Αυτά τα σημεία, μάλιστα, παρουσιάζουν έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα», επισημαίνει.

Ιδιαίτερα επικίνδυνο θεωρείται και το 11ο χλμ Χανίων-Κισσάμου, το οποίο είναι ένα σημείο με πάρα πολλές στροφές. «Φυσικά, όμως, δεν είναι μόνο αυτό, αφού εκτός από το βόρειο οδικό άξονα του νησιού, υπάρχουν πάρα πολλοί επαρχιακοί δρόμοι με προβλήματα. Για παράδειγμα, εμείς έχουμε πρόβλημα με την ανασύσταση του οδοστρώματος και τα χρήματα που απαιτούνται είναι πάρα πολλά», συνεχίζει ο κ. Βαμβούκας.

Ακόμη ένα προβληματικό σημείο, σύμφωνα με τον δήμαρχο, είναι η σύνδεση μεταξύ του βόρειου οδικού άξονα και του αεροδρόμιου Χανίων. «Πρόκειται», όπως αναφέρει «για έναν δρόμο εντελώς ακατάλληλο για τον κυκλοφοριακό φόρτο που δέχεται. Ο δρόμος αυτός καλείται να εξυπηρετεί όλη τη δυτική Κρήτη και είναι γεμάτος προβλήματα».