Ιόνια Οδός: «Ζωντανεύει» το έργο με 4χλμ στην κυκλοφορία και 60χλμ στις αρχές του 2016

Ήταν να μην πάρει φόρα το έργο στην Ιόνια Οδό. Παρά τα μεγάλα προβλήματα που έφεραν τόσο η οικονομική κρίση όσο και τα capital controls τα εργοτάξια ζωντάνεψαν και μάλιστα όπως μαθαίνει το ypodomes.com το έργο ξαναγκάζωσε.

Το γεγονός αυτό το καταδεικνύει και η πρώτη ανεπίσημη παράδοση 4χλμ δρόμου πριν από λίγες μέρες που αφορά τον κλάδο προς Αντίρριο από το Μεσολόγγι μέχρι το Κεφαλόβρυσο από 39ο έως το 44ο χλμ.

Ο κλάδος εξυπηρετεί και τις 2 κατευθύνσεις, με μία λωρίδα προς Ιωάννινα και μία λωρίδα προς Αντίρριο. Το τμήμα αυτό δόθηκε προκειμένου να μπορέσει να δουλευτεί ο κλάδος προς Ιωάννινα και να ολοκληρωθεί.

60χλμ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2016
Το σημαντικότερο νέο στοιχείο σύμφωνα με πολύ έγκυρη πηγή του ypodomes.com είναι πως πλέον το έργο θεωρείται αρκετά ώριμο ούτως ώστε να τεθεί ο στόχος να παραδοθούν τα πρώτα 60χλμ από το Κεφαλόβρυσο μέχρι και μετά την Αμφιλοχία (συμπεριλαμβανομένων και των 34χλμ του ήδη έτοιμου τμήματος της παράκαμψης Αγρινίου).

Μεγάλος στόχος είναι η παράδοση στην κυκλοφορία το πιθανότερο τις αρχές του 2016, χωρίς να αποκλείεται κάποια έκπληξη. To μοναδικό πρόβλημα σε αυτό το τμήμα είναι μία έκταση σε ένα μήκος 1χλμ στο Ρίβιο όπου ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση. Όπως αναφέρει η πηγή χωρίς το συγκεκριμένο τμήμα ο δρόμος «κόβεται στα δύο».

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΓΕΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Ερώτημα παραμένει το τελικό χρονοδιάγραμμα του έργου με βάση την αίτηση της Νέας Οδού (της παραχωρησιούχου εταιρείας της Ιόνιας)  για  παράταση των έργων κατά 1 έτος και την απόφαση του ΥΠΟΜΕΔΙ να στείλει το αίτημα στην Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών.

Για αυτό το θέμα όπως μαθαίνει το ypodomes κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή ο Τομεάρχης Υποδομών της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκη που ρωτά ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου «για την όσο το δυνατόν συντομότερη ολοκλήρωση του οδικού άξονα» και αν υπάρχει μέριμνα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και την ομαλή συνέχιση του έργου προκειμένου να εξασφαλιστεί η άμεση αποπεράτωση του.

Να θυμίσουμε πως η παράταση της Ιόνιας Οδού αφορά και την ολοκλήρωσης της Σήραγγας Κλόκοβας όπου η εταιρεία παραχώρησης ζητά να να πάει το καλοκαίρι του 2017.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com