Κίνδυνος λουκέτου στην πορθμειακή Ρίου – Αντιρρίου

Αυτή η φαινομενικά τόσο απλή και λογική εξέλιξη, αποτελεί σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου την ταφόπλακα σε μια ήδη  – λόγω γέφυρας – προβληματική κατάσταση .

Αιτία το γεγονός, πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει ζυγιστήριο, με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά  που αποτελούν και το οξυγόνο για την γραμμή , να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων κάθε φορά – ζυγαριά υπάρχει στο λιμάνι της Πάτρας – προκειμένου να ζυγιστούν.

Κάτι τέτοιο οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες  των βαρέων οχημάτων, να επιλέγουν την χρήση της γέφυρας,  καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για κάθε δρομολόγιο, εάν επιλέξουν να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων προκειμένου να ζυγιστούν, ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της οδικής διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου .

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τους εμπνευστές της απόφασης , πως ουσιαστικά στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων  – διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις, καθώς  εάν το Λιμεναρχείο της Πάτρας εμμείνει σε αυτή τη απόφαση , το κλείσιμο της πορθμειακής γραμμής Ρίου – Αντιρρίου θεωρείται βέβαιο, με αποτέλεσμα οι χρήστες να καταβάλουν διπλάσιο πρόστιμο για τις μετακινήσεις τους μέσω Γέφυρας.

patrastimes.gr