4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Με μεγάλη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και επισκεπτών ξεκίνησε την  Πέμπτη 3 Απριλίου 2014, το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Πάτρα στους χώρους του…

Με μεγάλη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και επισκεπτών ξεκίνησε την  Πέμπτη 3 Απριλίου 2014, το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Πάτρα στους χώρους του 1ου Λυκείου Πατρών.

Το φεστιβάλ, το οποίο διεξάγεται ταυτόχρονα σε 9 πόλεις της Ελλάδας (Αγρίνιο, Ηράκλειο, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Λάρισα, Μυτιλήνη, Ξάνθη, Ρόδο και Χανιά), αποτελεί μία μοναδική εκπαιδευτική εκδήλωση όπου μαθητές όλων των βαθμίδων έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν έργα ψηφιακής δημιουργίας τα οποία εκπόνησαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής, των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγής Υγείας κ.ά.) ή σε κάποιο διαθεματικό σχέδιο συνεργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.
Το φεστιβάλ παρέχει ένα ιδανικό πλαίσιο για την ανάδειξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής μέσα από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, την ολόπλευρη μάθηση μέσω των σχεδίων εργασίας και της επίλυσης πρακτικών προβλημάτων. Επιπλέον παρέχονται οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματική επικοινωνία και αλληλεπίδραση ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας μεταξύ τους αλλά και με την ευρύτερη κοινωνία.
Γι’ αυτό το λόγο, το εν λόγω Μαθητικό Φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή.
Το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα ολοκληρώσει τις εργασίες του το Σάββατο, 5 Απριλίου 2014.
Για την υλοποίηση του Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην πόλη της Πάτρας και του Αγρινίου ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε: « Έχουμε τη μεγάλη χαρά να φιλοξενούμε σε δύο πόλεις της περιφέρειάς μας μία σπουδαία διοργάνωση η οποία σχετίζεται με το χώρο της τεχνολογίας η οποία αποτελεί αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ευρύ πεδίο, όχι μόνο μάθησης, αλλά και έκφρασης και δημιουργίας εκπαιδευτικών εργαλείων τα οποία συμβάλουν σημαντικά στην εκπαιδευτική πράξη. Με τη βέλτιστη αξιοποίηση αυτών εκπαιδευτικών εργαλείων η μαθητική κοινότητα ανοίγει νέους δρόμους στην προσπάθεια για την κατάκτηση της γνώσης με τρόπο δημιουργικό και ευχάριστο».