Δυτική Ελλάδα: Πάνω από 7.000 επισκέπτες τη σεζόν στο εμπορικό κέντρο – Ρώσοι, Γάλλοι και Γερμανοί γνωρίζουν την τοπική αγορά!

Με θετικό πρόσημο που εξασφαλίζει υψηλή επισκεψιμότητα κλείνει η σεζόν για το πρόγραμμα shopping and culture που αποτελεί πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αχαΐας και δίνει ζωή στο εμπορικό κέντρο. Μόνο την Τετάρτη κυκλοφόρησαν στην Πάτρα 110 Ρώσοι τουρίστες και μέχρι τέλος της εβδομάδας αναμένεται να φτάσουν τους 300, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται Γάλλοι και Γερμανοί.

Υπολογίζεται, όπως αναφέρει το tempo24.gr, ότι κάθε σεζόν γνωρίζουν την αγορά της Πάτρας περισσότεροι από 7.000 τουρίστες που έρχονται για τουρισμό στη Δυτική Ελλάδα, καθώς εβδομαδιαίως μεταφέρονται στην αχαϊκή πρωτεύουσα από 300 έως 1000 επισκέπτες στην κορύφωση του καλοκαιριού.

Έχουν διανεμηθεί  40.000 χάρτες σε Ρώσικα και Γερμανικά, σε 11 ξενοδοχεία της Πάτρας, 6 της περιοχής Ρίου και 19 από την Ακράτα, την Ερατεινή  έως και την Σκαφιδιά.

Οι χάρτες θα προβάλλονται στα ξενοδοχεία αλλά και σε άλλα επιλεγμένα σημεία της πόλης σε ειδικά stand-εκθετήρια του Επιμελητηρίου.

Στον χάρτη προβάλλονται τα αξιοθέατα της Πάτρας αλλά και της ευρύτερης περιοχής καθώς και οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην δράση.

Παράλληλα παρουσιάζονται με ενημερωτικά στοιχεία πρόσβασης και σημαντικές εκδηλώσεις που γίνονται στην πόλη και στην ευρύτερη περιοχή της Αχαϊας κατά την διάρκεια του έτους,, όπως Kαρναβάλι Πάτρας, PatrasIQ, Φεστιβάλ Πάτρας, kiteboarding/kiteserfingστο Δρέπανο, Ράλλυ Ιονίου, Οινοξένεια Αιγιάλειας, P.I.C.K. Patras, Άγιος Ανδρέας (Πρωτοκλήτεια), Χιονοδρομικό Καλαβρύτων και Πανεπιστήμιο Πατρών.