3ος Περιφερειακός διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής: «Η εξερεύνηση ενός φυσικού πόρου»

Η εξερεύνηση ενός φυσικού πόρου, όπως το νερό και η εκμετάλλευσή του από τον άνθρωπο με τη βοήθεια ενός ρομπότ εξερευνητή, ήταν το θέμα της συμμετοχής του 17ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου στον 3ο Περιφερειακό διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που διεξήχθη στις 14 Ιουνίου στην Πάτρα, στο Παμπελοποννησιακό στάδιο.

Το 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου συμμετείχε στη διοργάνωση με δυο ομάδες. Η πρώτη ομάδα κατασκεύασε και παρουσίασε το ρομπότ, ποταμό Αχελώο, που η ακατάσχετη ροή των νερών του προκαλεί καταστροφές και πλημμύρες στον κάμπο του Αγρινίου.

Η δεύτερη ομάδα κατασκεύασε και παρουσίασε το ρομπότ εξερευνητή που έρχεται και ακολουθεί τη ροή του ποταμού, ελέγχει την καθαρότητα των νερών και προτείνει στους ανθρώπους να κατασκευάσουν φράγματα ώστε να τιθασεύουν την ορμητικότητα του ποταμού, να εκμεταλλευτούν τα νερά του, κατασκευάζοντας φράγματα και υδροηλεκτρικά εργοστάσια ώστε να μετατρέψουν τα καταστροφικά αποτελέσματα της ανεξέλεγκτης ροής του ποταμού σε ευεργετικά για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Και οι δυο ομάδες εργάστηκαν με lego, αισθητήρες κίνησης, χρώματος, αφής και ήχου. Οι δυο ομάδες συνεργάστηκαν και συνδύασαν φυσικούς πόρους και τεχνολογία.

Με τη συμμετοχή των μαθητών σε παρόμοιες δράσεις επιτυγχάνεται η βελτίωση στην επίλυση προβλημάτων, η ανάπτυξη της δημιουργικής ικανότητας και εφευρετικότητας και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών. Οι ομάδες ήταν:

1η ομάδα: Roboteam17,Προπονητής: Ράπτης Δημήτριος
Μαθητές: Γεωργίου-Μουσσές Ιωάννης, Κοσμάς Χαρίλαος

2η ομάδα: Robokids Agr,Προπονητής: Γιαννάκης Δημήτριος
Μαθητές: Κραμποκούκης Δημήτριος, Πάνου Χρήστος, Τραγουδάρας Χριστόφορος

Οι ομάδες μας κέρδισαν έπαινο συμμετοχής και το βραβείο Ομαδικότητας και συνεργασίας.

Ευχαριστούμε την εταιρεία Υδάτωρ που μας χορήγησε το πακέτο με τα Lego για την κατασκευή του ρομπότ εξερευνητή, την εταιρεία GRADE TOURS (ΚΤΕΛ)ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ για τη δωρεά μεταφορά των μαθητών μας στην Πάτρα καθώς και τον κ. Γιαννάκη Δημήτριο, τεχνολόγο, που με ζήλο και προθυμία προπόνησε τους μαθητές μας.