Β ΕΛΜΕ:Νέο Πολυνομοσχέδιο- Διευθυντής στα 20 χρόνια και βάλε…

Δημοσιεύτηκε το νέο Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου:

http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/nomos_432715_epeigonta_metra_1.pdf

Σε ότι αφορά την κρίση στελεχών ισχύει τα εξής:

– Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει Διευθυντής κανένας κάτω από 20( η καλύτερα 21 ) χρόνια υπηρεσίας. Πολύ απλά διότι έχει προβάδισμα του +11 μόρια στο σημείο αυτό των χρόνων υπηρεσίας
Για να ανατραπεί κάποιος στα 21 χρόνια + υπηρεσίας από κάποιον από 10-15 πρέπει να συντρέχουν οι εξής λόγοι:

-Να μην έχει κανένα προσόν ο ίδιος
– Να μην πάρει το 20% των ψήφων του συλλόγου και να μην «προκριθεί» στην επόμενη φάση.
– Να έχουν μαζέψει οι ανθυποψήφιοι του διδακτορικό + όλα τα βασικά χαρτιά
Που θα είναι αμφίρροπη η μάχη;
– Σε προϋπηρεσίες 20 + όταν εν ενεργεία Διευθυντές διεκδικούν το ίδιο σχολείο
Πότε πτυχία, προσόντα θα παίξουν ρόλο;
– Σε προϋπηρεσίες 20+ μόνο.
Πότε ο σύλλογος διδασκόντων θα μπορεί να ανατρέψει;

Έχει πιθανότητες μόνο όταν στηρίξει άλλο πρόσωπο με 15+ υπηρεσία και προσόντα ή 21 χρόνια και χωρίς προσόντα.
Συμπέρασμα; Τα πάντα παραμένουν ίδια, μόνο συγκεκριμένες περιπτώσεις που δεν ταίριαξε η «διοικητική-παιδαγωγική τους χημεία» κινδυνεύουν να μην ανανεώσουν.
Επίσης το νέο σύστημα «ταιριάζει γάντι» με +20 χρόνια καθώς υπάρχει το bonus των +11 της υπηρεσίας και μεγάλο μέρους του δυνητικού +12 των ψήφων του συλλόγου διδασκόντων από τη στιγμή που έχει ήδη την προτίμηση μερίδας συναδέλφων σε εκλογές .

Καλές και κακές μελέτες περίπτωσης:

Καλό σενάριο: Συνάδελφος με προσφορά στο σχολείο και όρεξη για δουλειά βρίσκει την εκτίμηση από τον σύλλογο του. Επίσης διαθέτει 15 χρόνια (=10 μόρια) και συνασπίζει την θετική ψήφο του συλλόγου προκειμένου να διεκδικήσει θέση από Διευθυντή που λουφάρει και συμπεριφέρεται απρεπώς σε μερίδα συναδέλφων που έχει την ευχέρια
Κακό σενάριο: Διευθυντής με 20 χρόνια, με ΤΠΕ 1 δεν έχει ιδέα από Mschool και Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Ανθυποψήφιο έχει κάποιον που χειρίζεται όλα αυτά αλλά με λιγότερα χρόνια. Στο τέλος επιλέγεται ξανά ως Διευθυντής. Πως θα λειτουργήσει σωστά γραμματειακά το σχολείο όταν η ίδια η διεύθυνση αποψιλώνεται σε δεξιότητες της παραπάνω διαχείρισης;