Με βάρδιες το 166 στο νοσοκομείο Μεσολογγίου

Στο έλεος του Θεού οι ασθενείς τις βραδινές βάρδιες και της απογευματινής Κυριακάτικης βάρδιας

Διέκοψαν το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου Μεσολογγίου για όλες τις βραδινές βάρδιες και αυτές του απογεύματος των Κυριακών για οικονομικούς λόγους και διεκόπη αυτομάτως και η τηλεφωνική γραμμή του 166, αφού φιλοξενούνταν στο τηλεφωνικό κέντρο

 

Η κατάργηση της βραδινής βάρδιας και της βάρδιας του απογεύματος των Κυριακών του τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου Μεσολογγίου από την διοίκηση του νοσοκομείου Μεσολογγίου ήρθε να εντείνει την δραματική κατάσταση του νοσοκομείου και να δώσει ένα μεγαλύτερο πλήγμα στην υποβάθμιση των δύο νοσοκομείων του νομού. Η κίνηση αυτή οδήγησε αυτομάτως και στην κατάργηση της τηλεφωνικής γραμμής του 166. Το Σωματείο Προσωπικού του ΕΚΑΒ της 3ης Περιφέρειας εξέδωσε ανακοίνωση η οποία έχει ως εξής: «Το Δ.Σ. του Σωματείου μας βρίσκεται στην δυσάρεστη θέση να καταγγείλει τη Διοίκηση του Γ.Ν.Ν. Μεσολογγίου για την αδιανόητη ενέργεια να διακόψει την γραμμή του 166 από το τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου. Επειδή θεωρούμε ότι αυτή η ενέργεια είναι επικίνδυνη και θέτει σε κίνδυνο τη ζωή τόσο των πολιτών που έχουν ανάγκη την άμεση διακομιδή τους στο νοσοκομείο, όσο και των εργαζομένων του νοσοκομείου και του ΕΚΑΒ και επειδή τέτοιες ενέργειες οδηγούν σε περαιτέρω υποβάθμιση, το ήδη υποβαθμισμένο νοσοκομείο καλούμε τον διοικητή του νοσοκομείου να αναθεωρήσει την απαράδεκτη αυτή απόφασή του».

Η ενέργεια αυτή άφησε έκπληκτους πολλούς εργαζομένους του νοσοκομείου, αλλά κα την τοπική κοινωνία. Η διοίκηση του νοσοκομείου, σύμφωνα με τον προϊστάμενο του ΕΚΑΒ Μεσολογγίου κ. Ιωάννη Χρα, προχώρησε στην διακοπή της βραδινής βάρδιας του τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου και αυτής του απογεύματος της Κυριακής, σε όσες δηλαδή πληρώνουν υπερωρίες, για οικονομικούς λόγους.

Αποτέλεσμα αυτού ήταν να επηρεάζονται άμεσα και το ΕΚΑΒ και οι πολίτες της περιοχής του Μεσολογγίου καθώς το ΕΚΑΒ, λόγω μικρού αριθμού εργαζομένων, αδυνατεί να διαθέτει δικό του τηλεφωνικό κέντρο και τόσα χρόνια εξυπηρετούνταν από το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου. Πλέον, η καταργηθείσα τηλεφωνική γραμμή (για τις βάρδιες που καταργήθηκαν) παραπέμπεται στην Πάτρα με αποτέλεσμα να χάνεται χρόνος για τον ασθενή. «Βρεθήκαμε σε δύσκολη θέση και δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο όπως πρέπει», δηλώνει ο κ. Χρας, ο οποίος ήδη έχει προγραμματίσει ραντεβού με τον υποδιοικητή των νοσοκομείων Αγρινίου – Μεσολογγίου και υπεύθυνο για το νοσοκομείο κ. Κυριακόπουλο, με σκοπό να του παρουσιάσει την κατάσταση και να επιχειρηθεί να βρεθεί λύση, τόσο για την ασφάλεια των πολιτών, όσο και για την έγκυρη επέμβαση των εργαζομένων του ΕΚΑΒ σε κάθε περιστατικό. Η λύση είναι επιτακτική, καθώς μόνο και μόνο η διαδικασία ενημέρωσης από την Πάτρα στο Μεσολόγγι είναι χρονοβόρα, καθώς μπορεί να χρειαστεί να καλέσουν σε κινητό εργαζομένου που μπορεί ήδη να βρίσκεται σε περιστατικό και εκτός αυτού θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να βρεθεί και ο εργαζόμενος που καλύπτει την συγκεκριμένη βάρδια.

 

Κων/νος Χονδρός