Αποκλεισμένοι στην Εθνική

«Μας έκλεισαν τις επιχειρήσεις δεν μπορούμε να μπούμε και να βγούμε»

Την ερχόμενη Τρίτη 21 Οκτωβρίου από τις 9.00 το πρωί οι επιχειρηματίες που διατηρούν επιχειρήσεις από το ΚΤΕΛ έως και την Ερμίτσα θα κλείσουν την Εθνική Οδό στο κομμάτι αυτό για να διαμαρτυρηθούν για τον αποκλεισμό των επιχειρήσεων τους.

Μετά από αλλεπάλληλα διαβήματα διαμαρτυρίας προς τους αρμόδιους, χωρίς αποτέλεσμα, οι επιχειρηματίες που διατηρούν καταστήματα παντός τύπου στην Εθνική Οδό, από τον σταθμό των υπεραστικών ΚΤΕΛ Αιτωλ/νιας έως και την γέφυρα της Ερμίτσας, αποφάσισαν να βάλουν το μαχαίρι στο κόκκαλο. Για να μην κλείσουν τα μαγαζιά τους, αφού είναι αποκλεισμένοι από τον κεντρικό δρόμο (εθνική οδό), από τους πελάτες τους και τους εν δυνάμει πελάτες λόγω των τοιχίων και των απαγορευτικών σημάτων που υπάρχουν στις βοηθητικές λωρίδες (παράδρομους), αποφάσισαν να αποκλείσουν την ερχόμενη Τρίτη στις 09.00 το πρωί την Εθνική Οδό, από τα ΚΤΕΛ έως και την γέφυρα της Ερμίτσας.

Σκοπός τους, με την κινητοποίηση αυτή, είναι να διαμαρτυρηθούν για την τοποθέτηση του μόνιμου τοιχίου ανάμεσα στον βοηθητική λωρίδα (παράδρομο) και την Εθνική Οδό και να εισακουστούν αφού όπως ενδεικτικά δηλώνουν έκλεισαν οι επιχειρήσεις τους και κανείς δεν τους απαντάει σε όποια όχληση και αν έχουν κάνει, ακόμη και στο εξώδικο που κατέθεσαν. «Κλείνουμε την Εθνική Οδό, διαμαρτυρόμαστε όλοι για το αίσχος της κατασκευής της από τα ΚΤΕΛ έως την Ερμίτσα» δηλώνουν οι αγανακτισμένοι επιχειρηματίες που βλέπουν εδώ και χρόνια καθημερινά τις δουλειές τους να μειώνονται. Ο κ Νεκτάριος Δρίβας, ένας από τους εκατοντάδες αγανακτισμένους επιχειρηματίες, δηλώνει «Μας έκλεισαν τις επιχειρήσεις, δεν μπορούμε να μπούμε και να βγούμε στα μαγαζιά μας. Η κατάσταση στο ρεύμα προς Ερμίτσα παραμένει έτσι σχεδόν 3χρόνια, ενώ στο ρεύμα προς Αγρίνιο είναι έτσι σχεδόν 1 χρόνο».

Εκτός όμως την τραγικής κατάστασης που έχει δημιουργηθεί από τα τοιχία που είναι και στις δύο κατευθύνσεις μόνιμα τοποθετημένα, τα οποία δυσκολεύουν τα αυτοκίνητα να εισέλθουν στις επιχειρήσεις, απ όποια κατεύθυνση και αν έρχονται, η κατάσταση δυσκολεύει περισσότερο με την σήμανση. Για να κινηθεί νόμιμα κάποιος που οδηγεί λ.χ το αυτοκίνητό του στην δεξιά κατεύθυνση και θέλει να μπει σε επιχείρηση που είναι αριστερά πρέπει να πάει ως το νοσοκομείο, να στρίψει αριστερά στα φανάρια και να πάει μέσω του παράδρομου στην επιχείρηση που θέλει. Αν βέβαια η επιχείρηση είναι «ψηλά» προς την κατεύθυνση του Αγρινίου τότε μετά από κάποια μέτρα πρέπει να ξαναβγεί στην Εθνική Οδό από τον παράδρομο που ήδη βρίσκεται, αφού ο δρόμος δεν είναι ολοκληρωμένος και είναι χωματόδρομος, ενώ αμέσως μετά από κάποια μέτρα είναι αναγκασμένος να εισέλθει πάλι στον παράδρομο (βοηθητική λωρίδα) για να καταλήξει, μετά από τόση περιπέτεια και φυσικά μεγάλο κίνδυνο, στην επιχείρηση που θέλει. Η αιτία γι αυτό, όπως δηλώνουν κάποιοι, όπως και ο κ Δρίβας, είναι ότι το παλιό γεφύρι που υπάρχει αριστερά του υπάρχοντος δρόμου, χώρος που θα κατασκευάζονταν κυκλικός κόμβος που θα εξυπηρετούσε στην «αναστροφή» των αυτοκινήτων προς τις επιχειρήσεις, έχει πουληθεί σε ιδιώτη από κρατικό φορέα. Ο λόγος μάλιστα που τα έργα ακριβώς στην γέφυρα της Ερμίτσας έχουν παγώσει εδώ και χρόνια είναι αυτός.

Το επιπρόσθετο πρόβλημα είναι ότι η συχνότητα των αυτοκινήτων που κινούνται  προς τις επιχειρήσεις αυτές είναι μεγάλη, καθώς επίσης κατευθύνονται προς αυτές βαρέα οχήματα, για τα οποία είναι δύσκολοι οι ελιγμοί που απαιτούνται.

Κων/νος Χονδρός