Αύξηση μέχρι και 15% στον κλάδο εστίασης και αναψυχής

Προ των Χριστουγέννων η αύξηση ήταν στο 10% και καθ όλη την εορταστική περίοδο παγιώθηκε μέχρι και 15%

Αύξηση μέχρι και 15%

στον κλάδο εστίασης και αναψυχής

Δούλεψαν περισσότερο οι καφετέριες και τα ουζερί. Αναμένεται περισσότερη δουλειά από τα κανονικά επίπεδα λόγω εκλογών

 

Έχοντας ως σύμμαχο το ευχάριστο εορταστικό κλίμα της πόλης, τον στολισμό του δήμου και τις εκδηλώσεις του, οι Αγρινιώτες, οι ετεροδημότες και οι επισκέπτες της πόλης, καθ’ όλη την διάρκεια των εορτών διασκέδασαν το κατά δύναμιν.

Από τα Χριστούγεννα έως και τα Θεοφάνεια τα καταστήματα του κλάδου εστίασης και αναψυχής δούλεψαν σε αρκετά ικανοποιητικούς ρυθμούς. Την περισσότερη δουλειά, σύμφωνα με τον πρόεδρο του κλάδου Εστίασης και Αναψυχής Αγρινίου κ. Χρ. Τσιρώνη, σημείωσαν τα καφέ της πόλης αλλά και τα ουζερί σε ποσοστό της τάξης του 10% με 15% πάνω από τα κανονικά επίπεδα. Αντιστρόφως ανάλογη ήταν η εικόνα για το ποτό και τις αντίστοιχες επιχειρήσεις. Το γεγονός αυτό, όπως εξηγεί ο κ. Τσιρώνης, οφείλεται καθαρά στην επικρατούσα οικονομική κατάσταση, ενώ διαίτερα θετικά αποτελέσματα είχαν οι επιχειρήσεις του κλάδου που κοντά τους ήταν μια προγραμματισμένη εκδήλωση.

Στην παρούσα φάση οι ρυθμοί στον κλάδο εστίασης και αναψυχής ήρθαν στα φυσιολογικά πλαίσια. Η επόμενη «ανάσα» που αναμένεται να πάρουν οι επιχειρήσεις του κλάδου εστίασης και αναψυχής, όπως εκτιμά και ο κ. Τσιρώνης, είναι λόγω των επερχόμενων εκλογών. Στο διάστημα αυτό και κυρίως όσο πλησιάζει η 25η Ιανουαρίου, οι προσδοκίες των επαγγελματιών του κλάδου θα αυξηθούν, αφού τόσο οι υποψήφιοι θα πυκνώσουν τις δημόσιες παρουσίες τους, όσο και οι ψηφοφόροι θα πυκνώσουν τις πολιτικές τους συζητήσεις με την συνοδεία του καφέ και όχι μόνο.

Όπως είχαμε αναφέρει και στο ρεπορτάζ με τίτλο «Με δυο «ταχύτητες» η αγορά του Αγρινίου», το δεκαήμερο προ των Χριστουγέννων ο κλάδος εστίασης και αναψυχής από τότε παρουσίαζε αύξηση της τάξης του 10%. Τότε, υπήρχε η εκτίμηση ότι τα καταστήματα που απευθύνονταν σε νεανικές ηλικίες αναμένονταν να τζιράρουν περισσότερο, αλλά τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά, αφού όλες οι καφετέριες, ανεξαρτήτως του ηλικιακό κοινό στο οποίο απευθύνονταν, πήγαν καλύτερα απ’ τα καταστήματα που προσφέρουν ποτό.

Κων/νος Χονδρός