Αγρίνιο: Κυκλοφορούν με φθαρμένα ελαστικά λόγω κρίσης!

«Στροφή» στα μεταχειρισμένα ελαστικά κάνουν οι Αγρινιώτες οδηγοί τα τελευταία χρόνια

Κυκλοφορούν με φθαρμένα ελαστικά λόγω κρίσης!

Θέτουν σε κίνδυνο τόσο την δική τους, όσο και τις ζωές άλλων οδηγών

Άγγελος Ζώης - Καρέτσος
Άγγελος Ζώης – Καρέτσος

Μεγάλο ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους του Αγρινίου μοιάζουν χωρίς δόση υπερβολής με «ωρολογιακές βόμβες», αφού τα ελαστικά τους είναι καταστραμμένα, σε τέτοιο βαθμό που οι επαγγελματίες του χώρου στο Αγρίνιο επισημαίνουν πως ο μεγαλύτερος αριθμός των αυτοκινήτων δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν! Οι εποχές που οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. ξόδευαν χρήματα για την αγορά των ελαστικών τους ανήκουν πια στο παρελθόν.

Οι περισσότεροι στρέφονται πλέον στα φθηνά ελαστικά. Σημείο των καιρών αποτελεί η μεγάλη ζήτηση που παρατηρείται από οδηγούς αυτοκινήτων στα μεταχειρισμένα ελαστικά. Και όταν λέμε μεταχειρισμένα, εννοούμε ελαστικά σε καλή κατάσταση τα οποία έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό ή πρόκειται για ελαστικά από τρακαρισμένα αυτοκίνητα. Η τιμή  φτάνει μέχρι και 100 ευρώ, όταν για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο ο κάτοχός του στο παρελθόν θα πλήρωνε για καινούρια ακόμη και 400 ευρώ!

Κώστας Καραδήμας
Κώστας Καραδήμας

Στο Αγρίνιο σύμφωνα με επαγγελματίες που μίλησαν στην «Σ», το 60% των πελατών καταφεύγει χωρίς δεύτερη σκέψη στα μεταχειρισμένα ελαστικά. Η «στροφή» στα μεταχειρισμένα ελαστικά «γιγαντώθηκε από το 2011 και έπειτα, αν και τα πρώτα «δείγματα» είχαν παρουσιαστεί νωρίτερα.

«Έρχονται αυτοκίνητα που «φοράνε» λάστιχα 10 ετών. Τα ελαστικά των περισσότερων αυτοκινήτων είναι κατεστραμμένα και είναι θέμα χρόνου να «κλατάρουν» επισήμανε επαγγελματίας του κλάδου στο Αγρίνιο, ενώ έτερος επαγγελματίας τόνισε πως «τα περισσότερα ελαστικά είναι άκρως επικίνδυνα. Πολλές φορές από τα 30 π.χ λάστιχα που έχουμε στη διάθεσή μας κρατάμε το πολύ πέντε με έξι, γιατί τα υπόλοιπα είναι κατεστραμμένα και επικίνδυνα».

Σπύρος Μπουρλής
Σπύρος Μπουρλής

Τα χαρακτηριστικά της αγοράς άλλαξαν το τελευταίο χρονικό διάστημα, αφού μετά τα capital controls, παρουσιάστηκαν πολλοί Αγρινιώτες με χρεωστικές κάρτες. Από το ήδη μειωμένο κατά 40% μερίδιο της αγοράς σε σύγκριση με παλαιότερες εποχές, το 30% των σημερινών πελατών αλλάζουν λάστιχα με χρεωστικές κάρτες, ενώ η τάση που φαίνεται ότι θα κυριαρχήσει στο εγγύς μέλλον είναι η χρήση χρεωστικών καρτών και στον χώρο των ελαστικών.

Κων/νος Χονδρός