Η JYSK εφαρμόζει νέους κανόνες για επιστροφές χωρίς χρονικό περιορισμό

Η JYSK παρέχει τώρα στους πελάτεςτης την δυνατότητα να επιστρέφουν προϊόντα, ανεξάρτητααπότοπότεταέχουναγοράσει!

Εάνέχετεπροϊόντα, πουαγοράστηκανεδώκαικαιρόαλλάδενέχουνχρησιμοποιηθεί, θαέχετεπλέοντηδυνατότηταναταεπιστρέψετεκαιναπάρετεπίσωχρήματαήδωροκάρτα. Ήτουλάχιστονέχετεαυτήτηδυνατότητα αν τα προϊόντα έχουν αγοραστεί από την JYSK.
ΑυτόείναιτοαποτέλεσματηςεφαρμογήςμιαςνέαςπολιτικήςεπιστροφώναπότηJYSKανεξαρτήτωςτουπότεέχουν αγοραστεί.

«Θέλουμενακάνουμεευκολότερητηδιαδικασίατωνεπιστροφών, τόσο για τους πελάτες μας όσο και για το προσωπικό μας στη JYSK. Ότανέχειςτηδυνατότηταναεπιστρέφειςτοπροϊόνσουόποτε θες, είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσεις μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες σου, κάτι που αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για μας» εξηγεί ο NielsVeien, ExecutiveVicePresident, CustomerExperience, Digital&Marketing.

Καλύτερηεξυπηρέτηση

Καιακόμα καλύτερεςδιαδικασίεςεπιστροφώνείναικάτιπουζητάνεκαιοιίδιοι οι πελάτες.
Αυτόήταντοσυμπέρασμαμιαςμεγάληςέρευναςπελατών με 15,000 συμμετέχοντες,την οποία έτρεξε η JYSKσε 12 Ευρωπαϊκές χώρες.
«Οι προσδοκίες των καταναλωτώ νείναιοπρώτοςυπάλληλοςπουθασυναντήσουνναμπορεί να τους λύσει το πρόβλημα. Ορίζονταςαπλέςδιαδικασίεςκαικανόνεςκάνουμεεύκολοστουςυπαλλήλουςμαςνακαλύπτουν πλήρως αυτή την προσδοκία» λέει ο NielsVeien.

Όμωςπαρότιείναιπλέονδυνατήηεπιστροφήπροϊόντωνανεξάρτητααπότοπότεέχουναγοραστεί, ο NielsVeien δεν αναμένει πολλές επιστροφές.
«ΕυτυχώςοιπερισσότεροιπελάτεςμαςείναιπολύευχαριστημένοιμετιςαγορέςτουςστηJYSK, κάτιπουφαίνεταικαιαπότιςπολλές θετικές αξιολογήσεις που λαμβάνουν τα προϊόντα μας στην ιστοσελίδα μας. Παρόλααυτάοινέοικανόνεςδίνουνστουςπελάτεςμιαεπιπλέονεξασφάλιση, καθώςθαμπορούνπάνταναέχουντηνεπιλογή της επιστροφής προϊόντων σε περίπτωση που μετανιώσουν για την αγορά. Επιπρόσθεταοινέοικανόνεςαπαλλάσσουντουςπελάτεςμαςαπότοάγχοςτηςεπιστροφήςενόςδώρουτοοποίοαγοράστηκεπολλέςεβδομάδες ή και μήνες πριν» αναφέρει ο “NielsVeien.

Βασικά σημεία της νέας πολιτικής επιστροφών

  • ΟινέοικανόνεςεπιστροφώνχωρίςχρονικόπεριορισμόκαλύπτουνόλεςτιςχώρεςτηςJYSKNordic, δηλαδήαφορούν 1200 καταστήματασε 20 χώρες (στιςοποίεςσυμπεριλαμβάνεταικαιηΕλλάδα).
  • Για να γίνει επιστροφή χρημάτων η απόδειξη αγοράς είναι απαραίτητη.
  • Πελάτες χωρίς απόδειξη η άλλο σχετικό αποδεικτικό αγοράς μπορούν να πάρουν ένα άλλο προϊόν ή μια δωροκάρτα. Η νέα πολιτική επιστροφών καλύπτει επίσης και την επιστροφή του κόστους μεταφοράς για προϊόντα που αγοράστηκαν διαδικτυακά και έχουν παραδοθεί στους πελάτες.

Σχετικά με τη JYSKGROUP

Η JYSK είναι μια πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων που εμπορεύεται τα πάντα για το σπίτι. Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της JYSK είναι ο LarsLarsen, που άνοιξε το πρώτο του κατάστημα JYSK στο Aarhus της Δανίας το 1979. Η JYSKGroup αποτελείται από τις εταιρείες JYSKNordic, JYSKFranchise και DÄNISCHESBETTENLAGER. Συνολικά οι εταιρείες του ομίλου έχουν 2586 καταστήματα και απασχολούν 22.000 εργαζόμενους σε 50 χώρες. Ο τζίρος το οικονομικό έτος 16/17 ήταν  3.36 Δις ευρώ. Παρότι η JYSK σήμερα είναι μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε διεθνές επίπεδο, η εταιρεία λειτουργεί με βάση τις Σκανδιναβικές της ρίζες. Αυτό είναι εμφανές στην εταιρική μας κουλτούρα και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε επιχειρηματικά.

www.JYSK.com.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με:

ΚώσταςΔημόπουλος, Sales & Marketing Manager JYSKΕλλάδας

kdi@JYSK.com

H Μαρία Ψηλού από την Δυτική Ελλάδα που… γοητεύεται από τον Αλέξη Τσίπρα