Γιώργος Λεχουρίτης στη «Σ»: Καταγγελίες για εκπτώσεις «μαϊμού»

Την στιγμή που χιλιάδες έμποροι σε όλη την Ελλάδα και σε κάθε αστικό κέντρο της Αιτωλοακαρνανίας καρκινοβατούν για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους και να κρατηθούν στην αγορά, υπάρχει η μειοψηφία που χαλάνε την «σούπα» και δυσφημίζουν τον κλάδο τους.

Μετά την μικρή ανάσα που πήραν οι έμποροι από την γιορτινή κίνηση στα καταστήματά τους, την περασμένη Δευτέρα ξεκίνησε η περίοδος των εκπτώσεων στην οποία όλοι έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους, καθώς κατά κανόνα πολλοί καταναλωτές αναμένουν τις εκπτωτικές περιόδους για αν ψωνίσουν τα προϊόντα που έχουν ανάγκη.

Οι καταγγελίες ταυτόχρονα «πέφτουν βροχή» στο ΙΝΚΑ από καταναλωτές που δηλώνουν πως υπάρχουν προϊόντα στην αγορά που η εκπτωτική τους τιμή είναι αυξημένη σε σχέση με την τιμή που είχαν κατά το προηγούμενο διάστημα τα ίδια προϊόντα. Οι καταγγελίες όμως δεν αφορούν μόνο τα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας, αλλά και κάποιες – ευτυχώς ελάχιστες-  επιχειρήσεις της Αιτωλοακαρνανίας!

lexouritis
Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ και της Ένωσης Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Λεχουρίτης

Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ και της Ένωσης Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Λεχουρίτης δήλωσε στη «Σ»: «πέρασαν λίγες μόλις ημέρες από την έναρξη των εκπτώσεων και η αγορά δεν έχει μπει στο σωστό δρόμο. Υπάρχουν καταγγελίες προς το ΙΝΚΑ και την Ένωση Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας που οι καταναλωτές εξαπατούνται από μερικούς εμπόρους προς την κατεύθυνση της αύξησης της τιμής σε κάποια προϊόντα. Με την τιμή των εκπτώσεων δηλαδή το ίδιο προϊόν το πληρώνουν με περισσότερα χρήματα απ’ ότι θα το πλήρωναν πριν από τις εκπτώσεις. Οι καταγγελίες είναι πολλές για όλη την Ελλάδα και μεταξύ αυτών υπάρχουν καταγγελίες που αφορούν και επιχειρήσεις της Αιτωλοακαρνανίας».

Οι καταναλωτές δεν πρέπει να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στην τοπική αγορά, η οποία τα τελευταία χρόνια δοκιμάζεται καθημερινά και οι έμποροι «περνούν» από συμπληγάδες πέτρες για να επιβιώσουν και να ανταποκριθούν αξιοπρεπώς στις υποχρεώσεις τους. Το ΙΝΚΑ, όπως ανέφερε ο κ. Λεχουρίτης, εξετάζει τις καταγγελίες ώστε να προχωρήσει σύντομα στις κατάλληλες ενέργειες, για να προφυλάξει τους καταναλωτές.

Κων/νος Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση» 

Χαμόγελα και δώρα στην Παιδιατρική Κλινική Αγρινίου από το «Φωτεινό Αστέρι» και την «Συνείδηση» (ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ)