Μέσα στον Φεβρουάριο αναμένονται εξελίξεις για τα υδατοδρόμια στη Δυτική Ελλάδα

Μέσα στον Φεβρουάριο αναμένονται εξελίξεις για τα υδατοδρόμια στη Δυτική Ελλάδα. Μέσα στον Φεβρουάριο αναμένεται -αν όλα πάνε καλά- ο μειωδοτικός διαγωνισμός για να βρεθεί ο ανάδοχος που θα αναλάβει τη διαχείριση του υδατοδρομίου της Πάτρας. Ως γνωστό οι εγκαταστάσεις ελέγχου επιβατών και η σχετική αποβάθρα είναι έτοιμες και απομένει η εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση και επίσης οι εταιρείες υδροπλάνων που θα εμπλακούν στο έργο.

Σε καλό δρόμο βρίσκεται το υδατοδρόμιο της Πάτρας σύμφωνα με τον πρόεδρο του οργανισμού λιμένος Πατρών Νίκο Κοντοέ.

Το υδατοδρόμιο είναι και το το μοναδικό τμήμα το οποίο ουσιαστικά ιδιωτικοποιείται μέσω της διαχείρισης την οποία ο ΟΛΠΑ επιθυμεί να παραδώσει σε σχετικό εργολάβο που θα αναλάβει και την υπηρεσία.

Τα υδατοδρόμια Κέρκυρας, Παξών και Πάτρας έχουν ήδη αδειοδοτηθεί ενώ με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, που θα αναλάβει με δικά της έξοδα την κατασκευή και αδειοδότηση των υδατοδρομίων Κεφαλονιάς, Ιθάκης, Λευκάδας και Μεγανησίου, το δίκτυο αναμένεται να λειτουργήσει με επτά υδατοδρόμια.

Το υδατοδρόμιο της Πάτρας έχει δοκιμαστεί και στο παρελθόν. Το 2004 ξεκίνησε η λειτουργία κάποιων υδατοδρομίων και οι πτήσεις στο Ιόνιο, όμως η έλλειψη νομοθετικού πλαισίου, ανάγκασε τον τότε επιχειρηματία Ελληνοκαναδικής καταγωγής, να εγκαταλείψει την επιχειρηματική του προσπάθεια το 2008.

Έκτοτε οι προσπάθειες συνεχίστηκαν και φαίνεται πως τελικά θα ευοδωθούν μετά και τον νόμο που πέρασε το 2013 και σύμφωνα με τους γνώστες μπορεί να καλύψει νομικά τη λειτουργία υδατοδρομίων.

Αν όλα πάνε καλά, την άνοιξη του 2018 αναμένεται να ξεκινήσουν οι πτήσεις υδροπλάνων στους πρώτους προορισμούς.

thebest.gr

Δείτε Live το συλλαλητήριο της Αθήνας για το Μακεδονικό