Εμπορικός κόσμος Αγρινίου: Σανίδα σωτηρίας οι εκπτώσεις

Τα ταμεία των καταστημάτων δεν γέμισαν την εορταστική περίοδο και οι μαγαζάτορες έχουν μία ακόμα ευκαιρία να τα «ζεστάνουν»

Τουλάχιστον απαισιόδοξα είναι τα πρώτα μηνύματα που εισπράττουν οι έμποροι του Αγρινίου για τις χειμερινές εκπτώσεις, καθώς πρώτη μέρα χθες, το ενδιαφέρον ήταν σχεδόν μηδαμινό. Την απαισιοδοξία έρχεται να ενισχύσει και το αρνητικό πρόσημο που καταγράφηκε κατά την διάρκεια της εορταστικής περιόδου, που άγγιξε ακόμη και το 30%.

Οι καταστηματάρχες εύχονται η απαισιοδοξία να μετατραπεί σε ελπίδα και να φέρει κόσμο στα μαγαζιά τους. Αυτό θεωρούν ότι μπορεί να πάρει «σάρκα και οστά» τον επόμενο μήνα.  Υπενθυμίζεται ότι οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν από τις 14 Ιανουαρίου μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.

Η Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου Χάιδω Παπαζήση τόνισε: «Στην έρευνα που κάναμε, όπως κάθε χρόνο, για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων του 2018 και της Πρωτοχρονιάς του 2019 διαπιστώσαμε πως υπήρξε σχεδόν σε όλους πτώση του τζίρου από 10% έως 30%. Οι δύο πρώτες εβδομάδες του 2019 ξεκίνησαν άσχημα σε όλα τα είδη. Ο κόσμος γνωρίζει πότε αρχίζουν και πότε τελειώνουν οι εκπτώσεις και επίσης για τις προσφορές που είναι καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου. Συνεπώς το καταναλωτικό κοινό είναι εκπαιδευμένο. Σχετικά με τις εκπτώσεις, ο εμπορικός κόσμος της πόλης θέλει και πρέπει να είναι αισιόδοξος, παρότι τα μηνύματα δεν είναι θετικά και κυριαρχεί η απαισιοδοξία. Το διάστημα των εκπτώσεων είναι μεγάλο και ελπίζουμε να αποδώσουν, γιατί τα ποσοστά των εκπτώσεων θα είναι μεγάλα».

Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ και της Ένωσης Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Λεχουρίτης σημείωσε: «δυστυχώς θα πω για πολλοστή φορά πως ο θεσμός των εκπτώσεων τείνει να εκφυλιστεί. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τα περιβόητα 10ημερα προσφορών και μετά να έχουμε τις εκπτώσεις. Πιστεύουμε και θεωρούμε πως για να έχουμε πραγματικές εκπτώσεις που να συμφέρουν και τον καταναλωτή και τον έμπορο, ο θεσμός πρέπει να πάρει την αίγλη που είχε και να γίνονται ουσιαστικές και όχι πλασματικές εκπτώσεις. Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο υποψιασμένοι απ’ ότι στο παρελθόν. Γεγονός είναι ότι πλέον γίνεται έρευνα αγοράς. Θεωρούμε ότι πρέπει να ιεραρχούμε τις ανάγκες μας και τι πρέπει να αγοράσουμε. Από την άλλη είχαμε πει πως οι εκπτώσεις στην Ελλάδα θα πρέπει να ξεκινάνε, όπως και στο εξωτερικό, πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων και να έχουν διάρκεια έως το τέλος Ιανουαρίου. Τώρα μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουμε μια νεκρή περίοδο, γιατί τελείωσαν οι γιορτές και κυρίως τα χρήματα».

Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα “Συνείδηση”     

15-1-192

Σε νέα 24ωρη απεργία καλούν ΔΟΕ – ΟΛΜΕ την Πέμπτη